تاریخ انتشار: 1403/04/06 19:12
شایعه حول نام فلاح و زاهدی
کد خبر: 1278011

زاهدی در یکقدمی استقلال/ تکمیل خط دفاعی آبی پوشان با ستاره‌های از کویر آمده

دو مدافع میانی گل گهر سیرجان با پیشنهاد حضور در تهران و جمع آبی‌پوشان مواجه شده‌اند.
زاهدی در یکقدمی استقلال/ تکمیل خط دفاعی آبی پوشان با ستاره‌های از کویر آمده

به گزارش فرتاک ورزشی

مسیح زاهدی مدافع میانی گل گهر سیرجان که سابقه گلزنی به استقلال را دارد، اکنون به عنوان بازیکن آزاد موردتوجه چند تیم از جمله آبی‌پوشان قرار گرفته است.

زاهدی بازیکن باتجربه گل گهر که بعد از جدایی از ماشین سازی تبریز در مس رفسنجان و در ادامه گل گهر سیرجان کار را دنبال کرده، توانسته در این فصل در بیش از نیمی از دیدارهایی که در ترکیب آبی‌های سیرجانی به میدان رفته، تاثیرگذار ظاهر شده و تیمش با کلین شیت کار را به پایان برساند.

    او اکنون به عنوان بازیکن آزاد موردتوجه چند تیم قرار گرفته و شایعات از احتمال حضورش در استقلال خبر می‌دهد. با این حال او در این مسیر یک رقیب دیگر هم دارد و گفته می‌شود سامان فلاح نیز دیگر بازیکنی است که احتمالا با توجه به پیشنهاد استقلال در مسیر انتقال به این تیم قرار داشته باشد. با این حال پوئن مثبت و امیدوارکننده برای او اینجاست که برخلاف سامان فلاح او بازیکن آزاد محسوب می‌شود و باید دید در آینده و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چه تصمیمی خواهد گرفت.

استقلال فصل گذشته آرمین سهرابیان از گل گهر سیرجان راهی استقلال شد و باید دید برای فصل جدید نیز نکونام بازیکنی از سیرجان برای تیمش در نظر دارد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqzkl8

آخرین اخبار