تاریخ انتشار: 1403/04/30 18:59
کد خبر: 1280309

بارسا دست به جیب شد: آماده برای خرید جدید

بارسلونا مبلغ مورد نیاز برای پرداخت بند فسخ قرارداد نیکو ویلیامز به باشگاه اتلتیک بیلبائو را آماده کرده است.
بارسا دست به جیب شد: آماده برای خرید جدید

امور تکمیل پرونده انتقال نیکو ویلیامز سرعت گرفته و بارسلونا خوشبین است که بتواند قرارداد وینگر اتلتیک بیلبائو را در چند روز دیگر تکمیل ‌کند.

با تایید نشریه اسپورت، باشگاه بارسلونا در حال حاضر همه چیز را برای پرداخت بند آزادسازی 58 میلیون یورویی این بازیکن آماده کرده و برای امضای قراردادی پنج ساله آماده است.

نیکو ویلیامز ضمانت‌هایی برای امضای قرارداد می‌خواست و بارسا تایید کرد که هیچ مشکلی برای او وجود نمی‌‌آید و می‌تواند از ابتدای مسابقات فصل جدید لالیگا در بارسا حضور داشته باشد.

ویلیامز برای بارسلونا یک خرید بسیار ایده‌آلی خواهد بود. بارسا از مدت‌ها قبل شرایط این بازیکن را دنبال می‌کرد و نیکو ویلیامز هم مایل است در تابستان امسال تیم جدیدش را معرفی کند و قرارداد بلند مدتی امضا کند.

2056234

باشگاه بارسلونا منتظر تایید کلی نیکو و ایجنتش است که این هفته از تعطیلات برمی‌گردد و وارد اسپانیا می‌شود. بارسا تمامی شرایط لازم را آماده کرده است.

هیچ مذاکره‌ای با اتلتیک بیلبائو انجام نشده و فقط با پرداخت بند آزادسازی این بازیکن جدا می‌شود. ویلیامز به اتلتیک بیلبائو علاقه دارد و قبلاً قرارداد خود را تمدید کرده تا از جدایی به عنوان بازیکن آزاد امتناع کند، بنابراین باشگاه او با این جدایی مبلغ قابل توجهی را کسب می‌کند.

همانطور که نشریه اسپورت در گزارش جدیدش اشاره کرده، در هر صورت، این وینگر ملی پوش دوست دارد همه چیز در حالت عادی و بدون جنجال بین طرفین پیش برود. باشگاه بارسلونا معتقد است که این قرارداد می‌تواند حداکثر در 10 روز آینده تکمیل شود، به این معنی که نیکو می‌تواند در ماه جولای بازیکن بارسا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm87e9

آخرین اخبار