تاریخ انتشار: 1403/04/19 11:57
کد خبر: 1279581

بمب تابستانی بارسلونا زود خنثی شد

با رسیدن چند رقیب بزرگ برای به خدمت گرفتن نیکو ویلیامز، امیدهای بارسا برای خرید این بازیکن کاهش یافته است.
بمب تابستانی بارسلونا زود خنثی شد

نیکو ویلیامز از زمانی که خوان لاپورتا گفت بارسا توان مالی لازم برای خرید او را دارد، به هدف رسمی بارسلونا در تابستان تبدیل شده است. 

همه می دانستند که این مهاجم یکی از رویاهای رئیس و هانسی فلیک برای تقویت تیم است، اما تردید در این بود که آیا بارسا از نظر بازی جوانمردانه مالی می تواند چنین خرید بزرگی را انجام دهد یا خیر. با اظهارنظر لاپورتا مشخص شد که از این بابت مشکلی وجود ندارد. 

این اظهارات لاپورتا در یک مقطع کلیدی بیان می شود زیرا نیکو هدف چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است. رقابت برای خرید فوق العاده بالاست و کاری که لاپورتا با این اظهارنظر علنی انجام داد، این بود که مشخص کند بارسا در موقعیتی قرار دارد که بازیکنی مثل نیکو را به خدمت بگیرد. پیامی برای رقبا اما بارسا کار راحتی نخواهد داشت، چرا؟

2052069

مارکا در این رابطه نوشت که ظرفیت اقتصادی بارسلونا همچنان محدود است. مشخص است که بند جدایی این بازیکن 58 میلیون است و در اینجا بحثی نیست، قیمت او ثابت است. مشکل ولی در جایی دیگر است و اینجا باشگاه های رقیب بارسا می توانند تفاوت ایجاد کنند: پرداخت دستمزد. بارسلونا کاملاً از این موضوع آگاه است و قصد ندارد وارد این رقابت شود.

لیورپول، پی اس جی، چلسی و بایرن به راحتی می توانند دستمزدی چند برابر بارسا به نیکو پیشنهاد بدهند با پاداش هایی بیشتر. در این بین تنها امید بارسا رفاقت بین نیکو با لامین یامال و پدری است و البته وعده حضور همیشگی در ترکیب ثابت.

حرف نهایی را خود بازیکن خواهد زد و بارها دیده شده که پول بیشتر توانسته تعیین کننده ظاهر شود. بمب بارسا را باید خیلی زود خنثی شده بدانیم؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8xjn

آخرین اخبار