تاریخ انتشار: 1403/04/17 09:18
کد خبر: 1279430

اسماعیل‌پور: وعده‌ دروغ و پیشنهاد غیرمعقول بلای جان کشتی است

مربی تیم بانک شهر تاکید کرد وعده‌های دروغین و پیشنهاد ارقام غیرمعقول بلای جان لیگ کشتی است.
اسماعیل‌پور: وعده‌ دروغ و پیشنهاد غیرمعقول بلای جان کشتی است

به گزارش فرتاک ورزشی

محمود اسماعیل‌پور اظهار داشت: وعده‌های دروغین و عدم پرداخت کامل رقم پیشنهادی از سوی مربیان بلای جان لیگ کشتی که در شان این رشته ی پهلوانی نیست .آقا رضا (یزدانی) در این چند سال نشان داد علاوه بر توانایی‌های فنی‌اش، در بحث مدیریتی هم در سطح بسیار بالایی قرار دارد و تیم خوب و منسجمی را دور هم جمع کرد که هم قهرمان لیگ برتر ایران و هم باشگاه‌های جهان شد.

وی تاکید کرد: در این چند سال موانع زیادی سر راه ما ایجاد کردند ولی در پایان لیگ این تیم ما بوده که با مدیریت درست رضا یزدانی و کادر فنی و همچنین تسویه کامل با کشتی گیران و متقابلا رضایت اسپانسر محقق شد.

این مربی سازنده کشتی جویبار با بیان این جمله که در این سالها برخی منتظر بودند که رضا یزدانی نتواند به تیم‌داری ادامه دهد،  گفت: هرچند که برخی کشتی‌گیران ما را نسبت به رفتار غیرحرفه‌ای و غیر متعهدانه خود ناامید و دلگیر کردند، اما در قبال کشتی‌گیران همه تعهدات انجام شد و به همین دلیل است که همه دوست دارند اینجا باشند. رضا یزدانی خودش کشتی‌گیر بوده و دوست دارد کشتی‌گیران در بهترین شرایط در لیگ کشتی بگیرند، با بهترین امکانات و در عین حال پول لیگ کمک خوبی برای آنها باشد. ما کشتی‌گیر و قهرمان زیاد داریم اما پهلوان کم داریم. کسی که معرفت داشته باشد.

اسماعیل‌پور با اشاره به ورود چندین تیم جدید به لیگ برتر فصل جدید و داغ شدن تنور مسابقات تصریح کرد: صحبت‌هایی هست که مربیان قدیمی در لیگ حضور پیدا کرده‌اند این باعث می‌شود رقابت‌ها امسال نزدیک‌تر شده و شاهد کشتی‌های بهتری باشیم، اما درعین حال برخی پیشنهاداتی که به کشتی‌گیران داده می‌شود با شرایط باشگاه و میزان بودجه آنها سنخیت ندارد و این اساسا برای لیگ کشتی مخرب است. بالا بردن غیرمعقول رقم قراردادها، در عین حال که ضمانت اجرایی هم ندارد، لیگ کشتی را در مسیر بدی قرار می‌دهد. پیشنهاد مالی به کشتی‌گیران باید براساس بودجه تیم‌ها باشد، نه اینکه صرفا رقم غیرواقعی پیشنهاد داده شود که تیم‌های مقابل نتوانند کشتی‌گیر را بگیرند و درنهایت هم یک سوم یا یک چهارم آن رقم به کشتی‌گیر پرداخت شود که در سال گذشته همه شاهدش بودند. به این شکل کشتی‌گیر هم بدبین و بی‌اعتماد می‌شود و نمی‌تواند روی پولش برنامه‌ریزی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbrjmv
منبع خبر: تسنیم

آخرین اخبار