تاریخ انتشار: 1403/05/03 19:28
کد خبر: 1280600

واکنش تند ماساکرانو به شکست آرژانتین

خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم المپیک آرژانتین، از اتفاقات بازی مقابل مراکش عصبانی شد و آن را با مسابقات محلات مقایسه کرد.
واکنش تند ماساکرانو به شکست آرژانتین

اتفاقات امروز در ورزشگاه سنت اتین به عنوان یکی از بزرگترین شرمساری‌های تاریخ فوتبال در تاریخ ثبت خواهد شد.

تقریباً دو ساعت پس از اینکه بازیکنان به داخل رختکن رفتند و همه فکر می‌کردند مسابقه تمام شده، بازیکنان برای سه دقیقه بازی به زمین آمدند.

داور گل دقیقه 106 کریستین مدینا را مردود اعلام کرده و قبل از اینکه بازی متوقف شود، هواداران مراکشی ترقه‌هایی را به نزدیکی نیمکت تیم خاویر ماسکرانو پرتاب کردند و حتی برخی از تماشاگران هم به داخل زمین پریدند.

سرمربی تیم ملی آرژانتین از اتفاقی که در اولین بازی آلبی سلسته در بازی‌های المپیک رخ داد، عصبانی بود: "دیروز آن‌ها به اموال ما دستبرد زدند و از ما سرقت کردند. آن‌ها برخی از وسیله‌های آلمادا را دزدیدند. برای همه چیز از ما مدرک می‌خواهند اما این اتفاقات می‌افتد. امروز هفت بار تماشاگران به زمین حمله کردند و بعد به سمت ما ترقه پرتاب کردند. به ما گفتند بازی 2-2 شد. حتی مراکش هم نمی‌خواست پس از توقف دوباره بازی کند."

2057939

ماسکرانو ابراز تأسف کرد و درباره اتفاقات این بازی گفت: "این مایه شرمساری است، آن‌ها به ما گفتند که بازی به دلایل امنیتی متوقف شده است. اینجا بازی‌های المپیک است، نه مسابقات محلات. این مسابقه هفت بار به دلیل ورود تماشاگران به زمین متوقف شد. در هیچ نقطه‌ای از VAR استفاده نشد. سایت رسمی بازی‌های المپیک نتیجه را 2-2 اعلام کرد. من نمی‌خواهم مورد لطف کسی قرار بگیرم، اما نمی‌خواهم مثل امروز هم مورد تمسخر قرار بگیرم."

سرمربی آرژانتین با عصبانیت نسبت به اتفاقات این بازی اضافه کرد: "من هیچ توضیحی برای بازیکنان ندارم که بگویم داوران یک ساعت و بیست دقیقه برای مرور یک صحنه وقت گذاشته اند. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. آفساید است؟ باید اجازه می‌دادند که بازی را با آن انرژی‌ای که داریم برای چهار دقیقه دیگر ادامه دهیم، نه اینکه بازی را متوقف کنند و یک ساعت و نیم بعد بازی کنیم. این یک شرمساری کامل بود."

او همچنین توضیح داد که در حالی که آرژانتینی‌ها در رختکن بودند، سه بازیکن مراکش به آن‌ها اعلام کردند علاقه ندارند دقایق پایانی بازی را سپری کنند : "وقتی در رختکن بودیم هیچ خبری نداشتیم و متوجه چیزهای عجیبی شدیم. داور هرگز نیامد تا به ما توضیحی بدهد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55mkjo

آخرین اخبار