تاریخ انتشار: 1403/03/18 16:32
کد خبر: 1276809

بازگشت طلایی یزدانی در آستانه المپیک

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد با شکست حریف آمریکایی خود در دیدار فینال رقابت‌های رنکینگ‌دار مجارستان به مدال طلا رسید.
بازگشت طلایی یزدانی در آستانه المپیک

به گزارش فرتاک ورزشی

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی، جام امره پولیاک و وارگا یانوس روزهای ۱۷ و ۱۸ در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.

حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی مجارستان، ترنت هیدلای آمریکایی را با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست داد و به مدال طلای این رقابت‌ها رسید.

کاپیتان تیم ملی در دور نخست با نتیجه ۱۳ بر ۲ اتهان راموس از پورتوریکو را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر ۲ هایتو ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عظمت دولت‌بیک‌اف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر توران بایراموف از جمهوری آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل رازامبک جمال‌اف کشتی‌گیر مطرح و روسی‌الاصل و قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از ازبکستان با نتیجه ۷ بر صفر و ضربه فنی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. رضایی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ از سد گئورگی الباکیدزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از مجارستان گذشت و به مدال برنز دست یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8pbz

آخرین اخبار