تاریخ انتشار: 1396/04/23 23:29
کد خبر: 196022

ابهام در برخی از آیتم های داربی 85/ اتفاقی استثنایی بعد از 10سال

در حالی که فقط چند روز به موعد اعلام شده برای برگزاری داربی دوستانه در آلمان زمان باقی مانده، هنوز تکلیف قطعی این مسابقه مشخص نیست و کسی به طور دقیق نمی‌داند که پرسپولیس و استقلال این بازی را انجام می‌دهند یا نه؟ البته ممکن است تا زمانی که شما این مطلب را می‌خوانید، موضوع روشن شده باشد. با این حال ما هنوز خیلی چیزها را در مورد این داربی عجیب و غریب و ناقص‌الخلقه نمی‌دانیم؛ از جمله اینکه چه کسی و از کدام کشور قرار است قضاوت این مسابقه را بر عهده داشته باشد؟

در شرایطی که مسوولان ترتیب‌دهنده این بازی با خوشحالی خاصی از انتخاب عادل فردوسی‌پور به عنوان گزارشگر این مسابقه خبر دادند و حتی گفتند علی دایی هم تماشاگر ویژه دیدار مزبور است، جای تعجب دارد که هنوز هیچ‌کس در مورد تیم داوری این دیدار حرفی نزده است. حتی ما هنوز نمی‌دانیم این بازی اگر برگزار شود، توسط داور ایرانی قضاوت خواهد شد یا قرار است داوری از همان کشور آلمان این کار را انجام بدهد؟

اگر اتفاق دوم رخ بدهد و داور آلمانی سوت شروع بازی را به صدا در بیاورد، بعد از 10سال بار دیگر شاهد قضاوت داوران غیرایرانی در شهرآورد تهران خواهیم بود. پیش از این از سال73 تا سال87 به مدت 14سال داوران خارجی این بازی را سوت زدند، اما از لیگ هشتم و با قضاوت محسن ترکی سوت داربی پایتخت دوباره دست داوران ایرانی افتاد. حالا اگر قرار باشد داربی دوستانه احتمالی را کادر خارجی قضاوت کند، بعد از چیزی حدود 10سال شاهد پرداخت دستمزد ارزی به داور این دیدار حیثیتی خواهیم بود!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybxgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حساس تر از دربی/پرسپولیس_نفت تهران
مهم ترین بازی پیش فصل پرسپولیس