تاریخ انتشار: 1396/05/06 19:33
کد خبر: 192764

بازیکن سابق پرسپولیس: دوباره به تیم ملی دعوت می‌شوم

بازیکن سابق پرسپولیس: دوباره به تیم ملی دعوت می‌شوم

محمدرضا خلعتبری پانزدهمین سال حضورش در لیگ برتر را با پدیده آغاز خواهد کرد. او امیدوار است بتواند امسال عملکرد موفقیتی داشته باشد و اتفاقا بیشتر روی دادن پاس گل تمرکز کرده تا مانند چند سال گذشته از این حیث آمارش خوب باشد. خلعتبری پیش از اولین بازی لیگ مقابل پیکان گفت‌وگویی با همشهری‌ انجام داد.

  •     ظاهرا امسال خلعتبری متحول‌شده‌ای را می‌بینیم و شما حتی شماره پیراهن خود را عوض کردید، درست است؟

دقیقا همین‌طور است، چون هدفم خیلی مهم است. شاید بعضی‌ها بخندند اما من می‌خواهم دوباره به تیم ملی برگردم و تمام اتفاقات گذشته را هم فراموش کردم. من چند سال شماره۹ را پوشیدم اما دوست دارم امسال شماره۱۰ را برتن کنم. اگر این امکان وجود داشته باشد، شماره۱۰ را می‌پوشم، در غیر این‌صورت شماره دیگری را برتن می‌کنم. دیگر نمی‌خواهم 9 را بپوشم. اساسی تغییر می‌کنم و همان بازیکنی می‌شوم که همه برایش سرودست می‌شکستند.

  •     باتوجه به تجربه بازی در مشهد از انتخاب‌تان راضی هستید؟

من دوسال در ابومسلم بازی کرده‌ام و بهترین دوران فوتبالم در این تیم بود، حالا هم در پدیده بازی می‌کنم. به‌خاطر امام‌رضا و آرامشی که در این شهر داشتم پدیده را انتخاب کردم و برخلاف سال گذشته فکر می‌کنم انتخاب درستی داشتم. البته حضور شهاب گردان در پدیده هم بی‌تاثیر نبود و بعد از اینکه با آقای مهاجری حرف زدم فهمیدم هدف این تیم کسب سهمیه آسیاست، به همین خاطر پدیده فصل آینده از سال‌های گذشته بهتر کار خواهد کرد.

  •     برای بازی با پیکان آماده هستید؟

در اردوی ترکیه تمرینات خوبی داشتیم و با بازی‌های تدارکاتی هماهنگی زیادی به‌دست آوردیم اما برای هماهنگی کامل باید چند بازی از لیگ بگذرد. از الان نمی‌توانم بگویم در لیگ چه اتفاقی می‌افتد اما پدیده می‌خواهد نتایج خوبی بگیرد و از همین بازی اول با پیکان آغاز می‌کنیم. پیکان هم تغییرات زیادی داشته و شنیدم آقای جلالی بازیکنان جوان را جذب کرده و همین انگیزه بازیکنان جوان خطرناک است و باید حواس‌مان را جمع کنیم. ضمن اینکه پدیده در خانه بازی می‌کند و ما هم می‌توانیم با گرفتن امتیاز از حریف در خانه‌اش کارمان را راحت‌تر کنیم.

  •     قاضی ظاهرا قراردادش را امضا نکرده و ظاهرا مشکلات مالی وجود دارد.

من و محمد در ذوب‌آهن نیز در کنار یکدیگر بودیم و حالا می‌خواهیم خاطرات خوب سال‌های گذشته را تکرار کنیم. ما با هم به پدیده آمدیم و با هم بازی می‌کنیم. قطعا قاضی قراردادش را امضا می‌کند و مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد، چون همراه تیم در اردوی ترکیه حضور داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnxvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا سریال ناکامی خلعتبری در پدیده تمام می‌شود؟