تاریخ انتشار: 1396/06/19 20:13
خودزنی یا خواب غفلت؛
کد خبر: 183888

چرا فرشید پاداش دو هفته هیچ کاری برای شهرداری ماهشهر نکرد؟!

شهرداری ماهشهر بدون درخشش فرشید پاداش چندان توفیقی در لیگ ندارد.
چرا فرشید پاداش دو هفته هیچ کاری برای شهرداری ماهشهر نکرد؟!

 فرشید پاداش مهاجم کوتاه قامت اما تند و تیز شهرداری ماهشهر این فصل در دو هفته ابتدایی لیگ یک غوغا کرد و موفق شد 4 گل بزند و دو پاس گل نیز به نام خود ثبت کند اما در هفته سوم و چهارم لیگ، چندان موفق نبود و هیچ کاری برای ماهشهری‌ها نکرد.

گرچه شهرداری ماهشهر با ضربه ایستگاهی دیدنی محمد پورسواریان در هفته سوم مقابل تیم برق جدید به برتری رسیدند اما آنها در هفته چهارم و در خانه مس رفسنجان، شکست تلخی را تجربه کردند و آنچه از این بازی پیداست، عملکرد کاملا متوسط فرشید پاداش بود.

پاداش در این بازی موقعیت خاصی برایش به وجود نیامد و هافبک‌های شهرداری ماهشهر نتوانستند به خوبی او را تغذیه کنند اما آنچه از بازی پاداش پیداست، وی توانایی بالایی در توپ گیری از مدافعان حریف دارد و در ضد حمله ها خطرناک نشان می دهد. اما جالب آن است در بازی با مس رفسنجان، هیچ ضد حمله و یا توپ ربایی از این بازیکن شاهد نبودیم!

ختم کلام اینکه درست است هافبک‌های ماهشهری در دو هفته گذشته در ایجاد موقعیت برای پاداش کم کاری کردند اما خود پاداش نیز باید از خواب غفلت بیدار شود و برای خود موقعیت ایجاد کرده و به درخشش ادامه دهد و اگر چنین نشود و همچنان توقف کند، مهدی تیکدری و سایر بازیکنان که در جدول ارزشمندترین‌های لیگ یک قرار دارند، می‌توانند با درخشش در چند دیدار جای پاداش را در صدر جدول بگیرند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnwyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک در پایان هفته اول؛ فرشید پاداش در صدر!
جهش بلند حامد پاکدل به مثلث صدرنشینان؛

جدول کامل گلزنان لیگ یک در پایان هفته اول
فرشید پاداش مقتدرانه در صدر؛