تاریخ انتشار: 1403/03/25 19:21
کد خبر: 1277211

بابک مرادی: انگیزه تازه‌ای برای جنگیدن دارم

بابک مرادی می‌گوید در فصل آینده می‌خواهد برای یک تیم پر هوادار به میدان برود.
بابک مرادی: انگیزه تازه‌ای برای جنگیدن دارم

بابک مرادی، بازیکن سال‌های اخیر هوادار پس از یک فصل پرماجرا با خبرنگار ما گفت‌وگو کرد و صحبت‌های جالبی در مورد جدایی از استقلال و تغییر دیدگاهش برای موفقیت در ادامه مسیرش، مطرح کرد.

1998888

*با آمدن آقا مسعود ورق برگشت

نیم فصل اول استارت‌مان خیلی خوب بود و زودتر از همه شروع کردیم و خیلی به تیم امیدوارم بودم اما قضایای ما به جایی رسید که من دیگر دنبال جدایی بودم و واقعاً می‌خواستم جدا بشوم ولی با آمدن آقا مسعود ورق برگشت و خدا را شکر شکر اتفاقات طوری رقم خورد که بمانم و بتوانم موثر باشم.

*از آقای فکری دلخوری ندارم

زمانی که آقای فکری مصاحبه کردند و گفتند بازیکنان هوادار حرفه‌ای نیستند اصلاً من در تیم نبودم و ولی دیدگاه ایشان محترم است من به نظرشان احترام می‌گذارم و ایشان آن موقع من را از تیم کنار گذاشته بودند اما من هیچ دلخوری از ایشان ندارم. او در استقلال و هوادار مربی من بوده و نظرش این بود که من نباشم. این فوتبال می‌گذرد و من هم هیچ دلخوری از هیچکس ندارم. من دوست داشتم به ایشان کمک کنم اما گذر زمان مشخص می‌کند چه کسانی تو را دوست دارند و می‌خواهند به تو کمک کنند. من صادقانه آقای فکری را دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. باید یاد بگیریم که به بزرگتر از خودمان در فوتبال احترام بگذاریم مخصوصاً آنهایی که مربی ما بودند و به ما کمک کردند پس من نمی‌توانم از ایشان دلخور باشم.

*مسعود شجاعی در حقم برادری کرد

خدا را شکر نیم فصل دوم خیلی خوب بود و با صحبت‌هایی که با آقا مسعود انجام دادم برگشتم. همیشه می‌گویم او در حق من برادری کرد و شرایطم خیلی خوب شد و توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشد. من چهار گل زدم و با خوبی و خوشی فصل برایم تمام شد و هوادار هم ماندگار شد. آقای مسعود شجاعی انسان شریفی است و از نظر اخلاقی و فنی زبانزد است. با این حال که جایگاه او از بازیکن به سرمربی تغییر کرد اما همان اخلاق، شخصیت و متانت را داشت. او با همه بچه‌ها دوست بود و به عنوان برادر بزرگتر همه ما او را دوست داشتیم. مسعود شجاعی به همه بازیکنان کمک کرد چون طرح رفاقت را با بازیکنان چیده بود. از لحاظ فنی هم به نظرم آقا مسعود می‌تواند موفق شود چون کسی که در لالیگا فوتبالیست بوده و کاپیتان تیم ملی بوده مطمئناً دیدگاه‌های فنی خوبی دارد و در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. امیدوارم هرجایی هست خدا پشت و پناهش باشد.

1920341

*از هوادار جدا خواهم شد

من بعد از اینکه از استقلال جدا شدم هوادار را انتخاب کردم. نمی‌خواهم به گذشته برگردم چون نیم فصل دوم خیلی خوب برایم تمام شد. من در هوادار رفیق‌های زیادی دارم تیم خصوصی است و جو صمیمی در تیم حاکم است من از آنها بابت این دو سال و نیم ممنونم. من دیگر قراردادم با هوادار تمام شده و قطعاً از هوادار جدا خواهم شد. می‌خواهم برای خودم یک تغییر شرایط بدهم و راهم را تغییر بدهم. با توجه به اتفاقاتی که در زندگی شخصی‌ام افتاده و بچه‌ام به دنیا آمده می‌خواهم تصمیمات جدیدی برای خودم بگیرم. الان دیدگاه‌های جدیدی در سر من است و می‌خواهم همین روندی که در نیم فصل دوم داشتم را ادامه بدهم.

*می‌خواهم در یک تیم پرهوادار بازی کنم

من یک بازیکن انگیزشی هستم که خیلی دلم می‌خواهد جایی بازی کنم که هوادار در ورزشگاه آن تیم حضور داشته باشد. فوتبال بدون هواداران اصلاً معنایی ندارد. صد در صد دنبال این مسئله هستم و می‌خواهم در تیمی بازی کنم که هواداران پرشوری داشته باشد و برای آنها جان بدهم و آنها نیز تیمشان را تا آخرین نفس تشویق کنند. من در این شرایط شور و حال بهتری دارم.

*اگر صبورتر بودم در استقلال می‌ماندم

من نمی‌خواهم دیگر به عقب برگردم ولی همیشه این را می‌گویم که آدم‌ها باید صبورتر باشند چرا که هر کس صبوری کند موفقیت‌هایش بیشتر می‌شود. من آدم صبوری نبودم دلم نمی‌خواهد به عقب برگردم اما اگر انسان صبورتری بودم در استقلال می‌ماندم. یک سری حکمت و تقدیر پیش آمد و من هم اشتباهاتی داشتم که در نهایت باعث جدایی من از استقلال شد. امیدوارم دیگر از این اشتباهات نکنم و از این به بعد بیشتر با عقل و منطق جلو بروم و احساسی تصمیم نگیرم تا در ادامه اتفاقات بهتری برای من رخ دهد.

1906618

*قهرمانی پرسپولیس را تبریک می‌گویم

استقلال و پرسپولیس دو تیم پر هوادار و بزرگ با هواداران دوست داشتنی هستند که امسال لیگ را با کورس‌شان جذاب کرده بودند و واقعاً لیگ با رقابت آنها پرهیجان بود. پرسپولیس از موقعیت خود بهتر توانست استفاده کند و قهرمان شد. قهرمانی پرسپولیس را به آنها تبریک می‌گویم اما این هیچ چیز از شایستگی‌های بازیکنان و تیم استقلال کم نمی‌کند و امیدوارم آنها فصل بعد قهرمان لیگ برتر بشوند.

*هدفم برگشت به استقلال است

مطمئناً برگشت به استقلال هدفم هست و می‌خواهم با یک عملکرد خیلی خوب و قابل دفاع دوباره پیراهن استقلال را بر تن کنم.

*تا چند روز دیگر تصمیم می‌گیرم

فعلاً درگیر زندگی شخصیم هستم اما تا چند روز دیگر تصمیم نهایی خودم را می‌گیرم و امیدوارم در یک تیم خوب با یک مربی خوب برای فصل آینده کار بکنم.

*همیشه با بیرانوند کل کل می‌کنم

علی بیرانوند یکی از صمیمی‌ترین رفقای من در فوتبال است که همیشه از قدیم با هم کل کل داشتیم در بازی پرسپولیس من به او گفتم که امروز به تو گل می‌زنم و خودم هم دو موقعیت خیلی خوب داشتم که بیرانوند گرفت و بعد از آن صحنه گفتم علی، قسر در رفتی! او دیگر هیچ جوابی نداد.

*به خاطر فرزندم می‌جنگم

من در این یک هفته که فرزندم به دنیا آمده دیدگاهم نسبت به زندگی تغییر کرده است و حس فوق العاده‌ای دارم. امیدوارم که همه جوان‌های این مملکت چنین حسی را بتوانند تجربه کنند. من همانطور که گفتم با دیدگاه متفاوت زندگی را جلو می‌برم و از این به بعد با انگیزه بیشتری پس از به دنیا آمدن دخترم کار خواهم کرد. برای او خواهم جنگید و پا پس نمی‌کشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqzyyq

آخرین اخبار