تاریخ انتشار: 1395/11/03 16:09
کد خبر: 234285

در آخرین جلسه فنی تراکتورسازی چه گذشت

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عنوان کرد تیمش برای قهرمانی باید رضایت بکشد.
در آخرین جلسه فنی تراکتورسازی چه گذشت
به گزارش فرتاک ورزشی، امیر قلعه‌نویی در حاشیه جلسه آنالیز سرخ پوشان اظهار داشت: بعد از قهرمانی همه‌چیز به تاریخ سپرده می‌شود. صحبت‌های آقای آجورلو برای ما پیام دارد و این است که باید تلاش کنیم و ریاضت بکشیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من تیم‌های زیادی بودم و می‌بینم که آجورلو امسال تعهدات مالی خود را به خوبی انجام داده است.

وی افزود: اصل قضیه ما این چند ماه تا پایان لیگ برتر است. من معتقدم پولی که می‌گیرم باید حلال باشد و به خاطر کارم سختی می‌کشم پس باید برای رسیدن به این خواسته تمرین کنیم و با تمرکز برای رسیدن به قهرمانی بجنگیم.

مصطفی آجورلو نیز در این جلسه گفت: ما یکی از جام‌ها را تا آخرین گام پیش بردیم و می‌دانیم که می‌توانیم قهرمانی جام حذفی را کسب کنیم ولی الان باید برای قهرمانی لیگ برتر تلاش کنیم و نباید تا آخرین گام از رسیدن به این مهم دست‌برداریم.

آجورلو ادامه داد: من به شما ایمان‌دارم که می‌توانید به این خواسته‌ها برسید و شما هم باید به خودتان ایمان داشته باشید. ما برای قهرمانی عزم کردیم و به این خواسته خودمان هم خواهیم رسید.

لازم به ذکر است؛ جلسه آنالیز شاگردان امیر قلعه‌نویی پیش از دیدار امروز مقابل پیکان درحالی با حضور مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در هتل محل اقامت این تیم برگزار شد که سرخ‌پوشان در این جلسه برای شادی روح شهدای آتش‌نشان فاتحه‌ی قرائت و به آنها ادای احترام کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlrbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت 2 مربی استقلالی برای جذب شهباززاده