تاریخ انتشار: 1402/02/15 22:39
کد خبر: 6785

تعصب بازیکنان، دلیلی بر عدم اجرای تعهدات مدیران نباید باشد/ بابلی‌ها هم چشم انتظار تعهدات

بازیکنان متعصب دریای بابل هم چنان چشم انتظار اجرای تعهدات مدیران این تیم هستند.
تعصب بازیکنان، دلیلی بر عدم اجرای تعهدات مدیران نباید باشد/ بابلی‌ها هم چشم انتظار تعهدات

مجتبی رجب زاده؛ دریای بابل که بر روی نیمکت خود یونس گرایلی را دارد؛ با پشت سرگذاشتن تمامی بحران‌ها بالاخره توانست در لیگ دسته اول فوتبال کشور باقی بماند و سهمیه استان مازندران را در این لیگ حفظ کند که در جای خود با توجه به تمامی مشکلات پیش رو ارزشمند دانست.

این تیم علی رغم ماندگاری در لیگ یک، هنوز با مشکلات عدیده مالی روبرو است به طوری که در بازی روز گذشته برابر پارس جنوبی جم شاگردان گرایلی بدلیل عدم پرداخت مطالبات قصد نداشتند وارد میدان بشوند که در نهایت با پادرمیانی چند تن از بازیکنان و تنها دقایقی قبل از آغاز این مسابقه در میدان حضور پیدا کردند.

نکته قابل توجه و ارزشمند در آن جایی است که این تیم و بازیکنان متعصب اش با تمامی مشکلات که تا لحظاتی قبل از این بازی گریبانگیر آنها شده بود، توانستند پارس جنوبی جم را متوقف نمایند تا نشان دهند که در صورت توجه می توانند نتایج بهتری نیز کسب نمایند.

اما آنچه از شرایط روز گذشته  دریای طوفانی مشخص بوده و اخبار خروجی این تیم گواه می‌دهد، بعید است بازی هفته جاری این تیم مقابل خیبر خرم آباد برگزار شود، چرا که بر اساس شنیده‌ها بازیکنان بابل اگر مطالبات معوقه را دریافت نکنند به هیچ عنوان حاضر نیستند جهت دیدار با شاگردان فراز کمالوند به مشهد سفر کنند .

در پایان آنچه قابل تامل است وضعیتی است که پیش از تثبیت بقای این تیم وجود داشته، آن‌هم پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان بوده است، چرا که مدیران بابل گویا برای ماندن و نیازشان به این مهم از سوی بازیکنان، چاره‌ای جز پرداخت مطالبات آنها را نداشته و حالا که در لیگ ماندنی شده‌اند، به نوعی خیالشان از همه لحاظ راحت شده و شاید با خودشان اینگونه تصور میکنند که توپ در زمین آنها افتاده است .

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4manb4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اولین تساوی لیگ یک درسال جدید رقم خورد/ نتیجه‌ای خوشحال کننده برای دیگر تیم های قعر نشین
آرمان گهر 0- 0 دریای بابل

مصاف جذاب مربیان لب خط تا رونمایی از تیم های جدید
اختصاصی/روز دوم هفته نخست لیگ یک؛