تاریخ انتشار: 1396/08/12 12:41
اختصاصی| عِرق به ملوان کار دست بازیکنان ندهد؛
کد خبر: 175382

زرد و قرمزهایی که به سود تیم دست‌نشان نیست

ملوانان در این فصل بسیار خشن فوتبال بازی می‌کنند.
زرد و قرمزهایی که به سود تیم دست‌نشان نیست

 گرچه هدایت ملوان را فصل گذشته محمد مایلی کهن یکی از سخت گیرترین مربیان فوتبال ایران برعهده داشت، اما بازیکنان ملوان هیچگاه به این اندازه خشن نبودند. ملوان در هفته یازدهم و در بازی با ماشین سازی و از دقیقه 74، صائب محبی مدافع راستش را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد تا بازی برایش دشوار شود.

گرچه ملوان اندوخته لازم برای برتری را داشت اما قوهای سپید انزلی شانس آوردند که تیم حریف از داشتن مهره لازم در فاز هجومی بی‌بهره بود وگرنه اگر تیمی گردن کلفت مقابل آنها قرار می‌گرفت، قطعا نتیجه بازی تغییر می‌یافت.

نادر دست نشان در کنفرانس خبری بعد از بازی با ماشین سازی نسبت به کارت زرد و قرمزهای فراوان بازیکنان ملوان واکنش نشان داد و عنوان کرد که به دلیل عِرق زیاد بازیکنان به لباس ملوان، آنها خود را در زمین مسابقه به آب و آتش می‌زنند اما فراموش نکنیم که در فوتبال حرفه‌ای، تیمی برنده است که از مهره‌های خود به نحو احسن استفاده کند.

ملوانان که هر هفته با بازیکنان مصدوم زیادی مواجه هستند، باید به این لیست بازیکنان پرشمار محرومان این تیم را نیز اضافه کنیم و با این حال، درخواهیم یافت که کار دست‌نشان در انزلی بسیار سخت است و او برای احقاق هدف تیم و هواداران، بیشتر از کار فنی، باید روی کار روحی و روانی تیم تمرکز کند زیرا کنترل تیم و هیجان بازیکنان، رمز موفقیت دست نشان در انزلی خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrg7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دست‌نشان: ماشین سازی یک شوت به سمت دروازه ما نزد/ پیروزی امروزمان را مدیون هواداران هستیم

مخاطب سخنان دست‌نشان چه بازیکنی است!
اختصاصی| حرف حق از زبان سرمربی ملوان؛