تاریخ انتشار: 1395/10/24 18:00
کد خبر: 236134

کاظمی:دو پنالتی برای ما نگرفتند

سرمربی ماشین سازی گفت:پنالتی های دقایق 32 و 88 را برای ما نگرفتند.
کاظمی:دو پنالتی برای ما نگرفتند

فرهاد کاظمی در نشست خبری پایان مسابقه تیم های ماشین سازی و فولاد اظهار داشت: من از رسانه ها توقع دارم. پنالتی های دقایق 32 و 88 را برای ما نگرفتند. شما رسانه ای باید این را گسترش دهید. جفت این خطاها به پشت پای بازیکن ما خورد. یکی از نیازهای ما این است که شما رسانه ها بعد تبلیغات را راه بیندازید.

وی افزود: قبل از هر چیز باید از مقامات استانی از جمله استاندار که حضور پیدا کردند تشکر کنم. برای آماده شدن زمین تشکر می کنم اما بچه ها هر وقت صاحب توپ می شدند لیز می خوردند. کیفیت زمین نامناسب است و زمین داد می زد که اینجا نمی شد بازی کرد. من دیروز قول داده بودم که روی کار دفاعی تیم خود می رسیم. فولاد تیم بسیار خوب و رونده ای است و به آن ها اجازه ندادیم حمله کنند. برای بازسازی نیاز به کار تاکتیکی داریم. قائدی، علی عسکر و فردین خیلی خوب بودند اما تنها 40 درصد آمادگی خود را به دست آورده اند چون قبل از آن بازی نکرده اند.

سرمربی ماشین سازی بیان داشت: حرکت تیمی در نیمه دوم را به فال نیک می گیرم. البته من سیدعلی را به عنوان داور خوب قبول دارم. اگر در دقایق 32 و 88 پنالتی نشده بود، من مربیگری را کنار می گذارم. سوای این خطاها بچه ها بازی خوبی کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j85oo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 ماشین سازی-فولاد/کاظمی به دنبال دشت اولین برد؛نعیم در پی انتقام

ماشین سازان به دنبال مهاجم آسیایی
دو مهاجم و یک مدافع در تیررس ماشین سازی