تاریخ انتشار: 1396/01/21 12:45
اختصاصی| مربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛
کد خبر: 218100

وحید فاضلی: از حضور کمیته ضد دوپینگ در هفته‌های پایانی استقبال می‌کنیم

کمک مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، از فدراسیون فوتبال خواست تا از کمیته ضد دوپینگ در هفته های پایانی لیگ یک استفاده شود.
وحید فاضلی: از حضور کمیته ضد دوپینگ در هفته‌های پایانی استقبال می‌کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید فاضلی مربی نفت مسجدسلیمان درخصوص بازی با وحدت یزد گفت: تیم ما بد بود و لایق باخت بودیم و بچه های ما در شرایط 3 بازی گذشته خود نبودند و اگر کیفیت بازی های اخیر خود را داشتیم یقینا بازی نتیجه ای غیر از این داشت. تیم وحدت هم با انگیزه بالایی مقابل ما حاضر شد و نتیجه گرفت.

وی ادامه داد: نکاتی در این بازی به چشم خورد که جای بررسی بیشتر دارد. بعد از اقدام عجولانه داور مبنی بر پنالتی، سوت های شریفی، داور مسابقه کاملا به نفع وحدت یزد چرخید.

وی افزود: با استناد به فیلم بازی، بازیکن شماره 99 وحدت یزد باید دو بار از زمین اخراج می شد که داور اعتنایی به این موضوع نداشت. این بازیکن بعد از هر خطای شدید روی بازیکنان ما خیلی بی محابا یک لگد هم به سمت آنها پرتاب می کرد که حرکات وی کاملا در فیلم بازی هم مشهود است و حتی کادر فنی وحدت با اینکه 20 دقیقه بود وارد زمین شده بود، او را دوباره تعویض کردند. داور چهارم مسابقه نیمکت نشینان ما را به محض بلند شدن تذکر می داد حال آنکه سرمربی حریف مدام در حال دویدن به سمت داخل زمین یا خط طولی بود ولی تذکری نگرفتند. خواهشمندم در این هفته های پایانی کمیته داوران در چینش داوران دقت و نظارت لازم را داشته باشد تا حق تیمی ضایع نگردد.

فاضلی در پایان گفت: در پایان لازم می دانم این نکته را بگویم که حضور کمیته ضد دوپینگ در بازی های حساس و شش امتیازی چه در بالای جدول چه در پایین جدول امری اجتناب ناپذیر است و تیم ما از این موضوع استقبال می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45klkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



وحید فاضلی: جایگاه ما اینجای جدول نیست و به رتبه‌های بالاتر صعود خواهیم کرد
اختصاصی| مربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛

فکری: از بازیکنانم راضی نیستم/ مستحق باخت بودیم
اختصاصی| سرمربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛

امین جهان کهن: تابه حال دروغ نگفته‌ام/ اگر ببازیم با کسی صحبت نمی‌کنم
اختصاصی| مصاحبه متفاوت با هافبک نفت مسجدسلیمان؛

تصاویر/ دیدار وحدت یزد-نفت مسجدسلیمان
اختصاصی| از نگاه دوربین مسعود میرجلیلی؛