تاریخ انتشار: 1403/04/05 20:51
کد خبر: 1277940

سمیعی نام سرمربی فصل بعد استقلال را اعلام کرد/ لیست ورود و خروج بازیکنان مشخص شد

فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه صحبت کرد.
سمیعی نام سرمربی فصل بعد استقلال را اعلام کرد/ لیست ورود و خروج بازیکنان مشخص شد

به گزارش فرتاک ورزشی

فرشید سمیعی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهار کرد: نقل و انتقالات باشگاه استقلال در جریان است اما بنا به دلایلی سعی می‌کنیم در سکوت خبری به کار خود ادامه بدهیم.

سمیعی درخصوص نگرانی هواداران استقلال و عدم اطلاع‌رسانی این باشگاه درخصوص نقل و انتقالات گفت: قوانین و آیین‌نامه‌های نقل وانتقالاتی جدیدی برای قراردادها ابلاغ شده و حتی اگر ۷ روز پیش هم قراردادی بسته شده باشد مختل شده و با این قوانین دوباره باید قراردادها با فرمت جدید امضا شود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ادامه داد:‌ در طی این چند وقت اخیر مذاکرات خوبی با بازیکنان داشته‌ایم و برای بالا نرفتن قیمت بازیکنان به صورت تصاعدی کار را در سکرت خبری پیش می‌بریم. مذاکرات در حال انجام است و انشاالله تیمی در شان هواداران و باشگاه استقلال بسته خواهد شد.

سمیعی درخصوص پاک کردن و فیلتر شدن کامنت‌های پیج باشگاه استقلال توضیح داد: از فیلتر شدن کامنت‌های پیج اینستاگرامی باشگاه اطلاعی ندارم! ولی باتوجه به اینکه آقای نکونام قرارداد سه ساله با استقلال منعقد کرده بودند طبعا تا پایان قرارداد ایشان، در خدمت‌شان هستیم.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در مورد اخبار مذاکره با استراماچونی و شایعه حضور سرمربی تیم ملی ساحل عاج گفت: هیچ مذاکر رسمی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته و هیچ آفر رسمی به هیچ سرمربی نداده‌ایم. شاید برخی افراد صحبت‌های کرده باشند اما از طریق باشگاه استقلال هیچ مذاکره‌ای انجام نشده است.

سمیعی درخصوص جذب بازیکن بزرگ توضیح داد: باتوجه به بدهی‌هایی که در ۲ فصل اخیر استقلال بابت بازیکنان متحمل شده بازیکنانی که مورد تایید کارشناسان و سرمربی بوده‌اند حفظ شوند و در سایر پست‌ها تیم استقلال ترمیم و تقویت شود.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درمورد لیست خروج نکونام گفت: بله هم لیست خروج و هم لیست کسانی که باید جذب شوند را ارائه داده‌اند و البته با اسامی که در فضای مجازی پخش شده تفاوت اساسی دارد.  

سمیعی درباره حفظ سید حسین حسینی افزود: باید یکسری مذاکرات انجام شود و امیدواریم در خدمت ایشان باشیم.

سرپرست مدیرعاملی درباره زمان اعلام اسامی جذب شده گفت: در طول مدت نقل و انتقالات اسامی را خدمت هواداران اعلام خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblmva

آخرین اخبار