تاریخ انتشار: 1395/12/14 15:31
اختصاصی| مربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛
کد خبر: 225321

فاضلی: داورها سر تیم ما را بریدند/ دو بازیکن خوبمان را در اختیار نداریم

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان داوری های بد را علت ناکامی های این تیم در چند بازی گذشته عنوان کرد.
فاضلی: داورها سر تیم ما را بریدند/ دو بازیکن خوبمان را در اختیار نداریم

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید فاضلی مربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: به لحاظ فنی سعی کرده ایم تیم در مسیر پیشرفت قرار گیرد ولی مشکلات عدیده ای مثل مصدومیت های برخی بازیکنان تاثیرگذار مثل علی کیانی و سجاد موسوی از قبل از حضور ما گریبان تیم را گرفته است که در روند کار ما اثر گذاشته ولی خدارو شکر در مسیر پیشرفت هستیم نفت مطمئنا به رتبه های بالاتر صعود خواهد کرد. از طرفی داوری ها هم به ما ضربه زده است.

وی ادامه داد: مثلا بازی با بادران تهران داور تهرانی گذاشتند و اشتباهات مکرر به ضرر ما داشت. بازی با استقلال اهواز باز هم گل 100 درصد سالم ما رو داور مردود اعلام کرد و خطای منجر به گل اس اهواز هم همه کارشناسان گفتند اشتباه اعلام شده است. از کمیته داوران خواهشمندم در چینش داوران حساسیت زیادی به خرج دهد تا زحمات تیم ها زیر سئوال نرود.

وی افزود: در مورد بازی اخیر با خیبر که البته خودم غایب بودم هم یک تشکر ویژه از دوست عزیزم کیانوش کهزادی سرپرست تیم خیبر داشته باشم که سعی کرده اند تا جلوی فحاشی ها را بگیرند و امیدوارم رفتار ایشان برای دیگران الگو باشد.

فاضلی در پایان خاطر نشان شد: بنده خودم دو فصل در خدمت تیم خیبر بوده ام و خدا رو شکر می کنم که اگر محبوبیتی در آنجا داریم تنها به خاطر بحث فنی نبوده است. برد و باخت در فوتبال هست و آنچه که باقی می ماند رفتار و منش ما و آن وجهه ای است که در جامعه فوتبال از خود به جا می گذاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvxkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هت‌تریک برد مقابل هت‌تریک شکست
اختصاصی| در هفته بیست و ششم رخ داد؛

آفاقی: بردن خونه‌به‌خونه با کمک هواداران دور از دسترس نیست
اختصاصی| مهاجم نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛