تاریخ انتشار: 1395/10/11 11:56
کد خبر: 239172

اکبرخواه: تارتار از ما صعود به لیگ برتر می خواهد/ چیزی از بقیه کم نداریم

پارس جنوبی جم با حضور بازیکنان جوان و مستعد با وجود صعودش به لیگ دسته اول عملکرد خوبی را تا به اینجا کار داشته است.
اکبرخواه: تارتار از ما صعود به لیگ برتر می خواهد/ چیزی از بقیه کم نداریم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمدعلی اکبرخواه مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره عملکرد نیم فصل اولشان گفت: عملکردمان خیلی خوب بود و سال اولی است که به لیگ یک آمده‌ایم. ما سال گذشته تیم را به این مرحله آوردیم و همین مجموعه با هدف صعود به لیگ دسته اول و همیت به آن چیزی که می‌خواست رسید ولی صعودمان همراه با تغییر و تحولاتی در تیم همراه شد و با شروع بازی‌ها متوجه شدیم که پتانسیل‌مان خیلی بالاتر از این‌ حرف‌هاست و نتایج این را هم نشان داد. اگر داوری اذیت‌مان نمی‌کرد اکنون قهرمان نیم فصل پارس می‌شد. نباید از این قضیه خیلی زود مغرور شویم تا نیم فصل دوم عملکردمان را بهتر کنیم و برای صعود از لیگ دسته اول بجنگیم البته کسی از ما چنین توقعی ندارد اما خودمان باتوجه به پتانسیلی که در تیم ما از نظر مدیریت، کادرفنی و بازیکن وجود دارد انتظارمان این است که این تیم بالا بیاید.

او در پاسخ به سوال مدعی بودن تیمش گفت: اگر بگوییم مدعی صعود هستیم آن وقت انتظارات بالا می‌رود اما باید بگویم که ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم اکثر امتیازات را جمع‌آوری کنیم. اگر صعود کردیم که چه بهتر اگر صعود هم نکردیم امیدوارم حداقل عملکردمان خوب باشد. انتظاراتی که مربی تیم از ما دارد صعود به لیگ‌برتر است، ما با تیم سپیدرود بازی کردیم و یا تیم‌های دیگر چیز خاصی و بهتری به نسبت ما ندارند. لیگ دسته دوم به نسبت سایر لیگ‌ها سخت‌تر است و قطعا اگر بتواند نتایجی که لازم را کسب کند می‌تواند مدعی صعود باشد.

وی درباره عملکرد خودش در نیم فصل اول می‌گوید: اوایل نیم فصل که کادرفنی جدید به تیم اضافه شده بودند به من اعتقادی نداشتند و تمام تلاشم را کردم تا خودم را به کادرفنی بقبولانم و خوشبختانه این اتفاق افتاد. در کل از خودم از خودم راضی هستم اگرچه انتظاراتم بیشتر از این‌هاست امیدوارم در نیم فصل دوم با کمک بچه‌ها انتظارات را برآورده کنم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4567zx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثم آقایی: اگر آقای مهابادی من را می خواست چرا رضایت نامه ام را داد؟
مصاحبه جنجالی بازیکن پارس جنوبی جم در خصوص سرمربی سابق