تاریخ انتشار: 1395/10/08 16:24
کد خبر: 239785

علی دشتی: بهترین خط دفاعی لیگ یک را داریم

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم معقد است که بهترین دفاع لیگ یک را داراست.
علی دشتی: بهترین خط دفاعی لیگ یک را داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، علی دشتی درباره اینکه شرایط تیم پارس جم در نیم فصل اول چطور بوده گفت: در نیم فصل اول با وجود آنکه کادرفنی و آقای تارتار دیر به تیم اضافه شدند اما توانستند تیم را سریع جمع کنند و بازی‌های خوبی را جذب کردند و اگر شنیده باشید خط دفاع‌مان بهترین خط دفاع لیگ در نیم فصل اول شد. 

او در ادامه گفت: آقای تارتار خیلی به بچه‌ها اعتماد داشتند و جواب اعتماد ایشان را با نتایجی که به دست آوردیم دادیم. در پایان با رتبه ششم و کسب 28 امتیاز در بهترین جایگاه جدول قرار داریم. 

وی درباره اینکه آیا مدعی صعود خواهند بود می‌گوید: کادرفنی ما نیم فصل طوری تیم را می‌بندند و بازیکن جذب می‌کنند که ان‎شاءالله به لیگ‌برتر صعود کنیم. باید دید در طول مسابقات چه اتفاقی برایمان رقم می‌خورد. قطعا با تجربه‌ای که در نیم فصل اول کسب کردیم نیم فصل دوم خوبی را رقم خواهیم زد.

مهاجم پارس جنوبی جم به دلیل یارگیری سایر رقبا نیم فصل دوم را سخت‌تر می‌داند اما باز تیمش را مدعی دانست: در نیم فصل دوم اکثر رقبای ما در لیگ دسته اول مشغول یارگیری هستند و قطعا شرایط سخت خواهد بود اما ما هم در حال یارگیری در پست‌هایی که در آن ضعف داریم هستیم و اگر بازیکنی که نیاز داریم بگیریم صددرصد می‌توانیم مدعی باشیم و در بین 3 تیم بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mb9p8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میلاد باقری: لیگ یک سقف آرزوهای من نیست