تاریخ انتشار: 1395/10/11 00:27
مصاحبه جنجالی بازیکن پارس جنوبی جم در خصوص سرمربی سابق
کد خبر: 239215

میثم آقایی: اگر آقای مهابادی من را می خواست چرا رضایت نامه ام را داد؟

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم نسبت به سخنان داوود مهابادی سرمربی سابقش واکنش نشان داد.
میثم آقایی: اگر آقای مهابادی من را می خواست چرا رضایت نامه ام را داد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، میثم آقایی درخصوص اظهار نظر بحث برانگیز داوود مهابادی در برنامه زنده تلوزیونی هنگام با ورزش درخصوص جدایی این بازیکن بخاطر پول از جمع اراکی ها گفت: فصل گذشته اولین نفر من بودم که قرارداد با آلومینیوم اراک بستم و اگر من را می خواستند، چرا رضایت نامه ام را دادند! بخاطر همین جدا شدن، 60 درصد از قراردادم را به عنوان جریمه پرداخت کردم.

وی افزود: اگر من بخاطر پول به تیم دیگری منتقل شدم و دست رد به اراک زدم، چرا وقتی که تیم در لیگ دو بود، با کمترین قیمت برای مردم این شهر بازی کردم! اگر من آدم پولی بودم، نبایست رضایت من را می دادند و با دادن رضایت یعنی اینکه شما در تیم ما جایی نداری و فکر کنم بهترین تصمیم را گرفتم و جدا شدم.

آقایی درخصوص داوود مهابادی نیز گفت: آقای مهابادی از نظر اخلاقی خیلی انسان شریفی هستند اما برایم سئوال بود که چرا به من کم بازی می دهد و واقعا در اراک با من بدرفتاری شد و هیچ گاه علت اینکه نیمکت نشین شدم را به من نگفت.

وی ادامه داد: درحال حاضر با آقای مهابادی دوست هستم و ارتباط باهم داریم، اما انتظار نداشتم که چنین درخصوص یک واقعیت، دور بردارند و بخواهند من را مقابل مردم اراک قرار دهند. از صمیم قلب برای تیم آلومینیوم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم به لیگ برتر صعود کند.

آقایی در پایان درخصوص اردوی پارس جنوبی در تهران نیز گفت: خداروشکر تمریناتمان را در دو نوبت صبح و بعدازظهر دنبال می کنیم و بدنسازی خوبی که اول فصل نکردیم را در این مدت جبران کرده ایم و باجذب یکی، دو بازیکن دیگر مدعی اصلی صعود خواهیم بود.

 

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oelll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثم آقایی در پارس جنوبی ماندنی شد