تاریخ انتشار: 1395/10/16 21:41
کد خبر: 237871

مایلی کهن در جلسه هیات مدیره ملوان

هیات مدیره باشگاه ملوان بندارانزلی بعدازظهر امروز (پنجشنبه) تشکیل جلسه داد.
مایلی کهن در جلسه هیات مدیره ملوان

 اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان بعدازظهر امروز (پنجشنبه) برای بررسی شرایط باشگاه در نیم فصل اول رقابت های لیگ تشکیل داد که محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال باشگاه نیز برای ارائه گزارش و همچنین دیدار با اعضای هیات مدیره در محل جلسه حضور پیدا کرد.

 

گزارش رئیس آکادمی و حضور مربیان تیم های پایه

در بخش ابتدایی رئیس آکادمی باشگاه ملوان به همراه سرمربیان و سرپرستان تیم های پایه ای در جلسه حضور پیدا کردند و گزارشی از وضعیت تیم های پایه ای در مسابقات، وضعیت استعدادیابی، ساختار و اهداف آکادمی را مطرح و همچنان از هیات مدیره باشگاه خواستند تا در جهت تقویت امکانات سخت افزاری گام های بیشتری برداشته شود. در ادامه اردشیر پورنعمت گزارشی درباره برنامه های آکادمی ارائه کرد و ضمن تشکر از زحمات و نگاه هیات مدیره به خصوص  دنیامالی و توجه ای که به لحاظ مالی از آکادمی و تیم های پایه ای انجام می شود، از اعضای هیات مدیره خواست با جدیت به دنبال زمین های تمرینی و مسابقه برای تیم های پایه ای باشگاه ملوان باشند.

 

جوشش در آکادمی بیشتر از گذشته باشد

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان نیز ضمن تشکر از زحماتی که در آکادمی باشگاه به عنوان قلب تپنده ملوان نام برد و ابراز امیدواری کرد که به زودی نشستی صمیمانه با تمامی مربیان و کارکنان آکادمی خواهد داشت. دنیامالی خاطرنشان کرد: باید از زحمات آقای ایراندوست نیز تشکر کنیم که در طول مدت حضورشان در آکادمی زحمات زیادی برای باشگاه ملوان کشیدند، امیدوارم در آینده نیز همین جوشش بالایی که هم اکنون در آکادمی وجود دارد را بیشتر از گذشته احساس کنیم.

 

حضور مایلی کهن و گزارش نیم فصل

در بخش بعدی محمد مایلی کهن (سرمربی تیم فوتبال ملوان) برای ارایه گزارش درباره نتایج و جایگاه تیم در پایان نیم فصل اول و برنامه های تیم در نیم فصل دوم در جلسه هیات مدیره حضور پیدا کرد. مایلی کهن در ابتدای دست به انقلاب بزرگی در ترکیب تیم زد و به همراه ترکیبی از بازیکنان جوان و چند نفر باتجربه وارد مسابقات شد و نتایج خوبی کسب کرد.بخش پایانی جلسه نیز به موضوعات مالی و مباحث کلی هیات مدیره اختصاص داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwonj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ملوانی ها در مراسم ختم مادر سرمربی سپیدرود

ملوانی‌ها مقابل ملوان و مایلی کهن!
در انتظار دربی شمال ایران