تاریخ انتشار: 1396/03/20 18:24
در شش قدمی آغاز مسابقات لیگ دسته یک؛
کد خبر: 204683

آینده مبهم تیم فوتبال آلومینیوم اراک و بی‌توجهی مسئولان استان

شش هفته به آغاز مسابقات لیگ دسته اول زمان باقی مانده و همچنان آینده باشگاه آلومینیوم در ابهام قرار دارد.
آینده مبهم تیم فوتبال آلومینیوم اراک و بی‌توجهی مسئولان استان

به گزارش فرتاک ورزشی، بعد از اینکه با سقوط تیم فوتبال شهرداری اراک به لیگ دسته سوم، فوتبال اراک دچار یک رکود شدید شد، امتیاز یک تیم لیگ دو به استان مرکزی هبه شد. در آنزمان این تیم با یک برنامه‌ریزی مناسب به لیگ یک کشور صعود کرد و بار دیگر امید در دل هواداران فوتبال زنده شد .

اما امروز پس از گذشت دو فصل از حضور تیم فوتبال آلومینیوم اراک در لیگ دسته اول، ساز فوتبال اراک شدیدا ناکوک است و به نظر می‌رسد از پاسخگویی به مطالبات سیل هواداران و جوانان مشتاق به این ورزش در استان مرکزی خبری نیست .

عوامل بسیاری از جمله عملکرد هیات مدیره شرکت ایرالکو از یک سو و جریان‌های آسیب‌زننده که برخی از انها اهدافی جز ورزش را دنبال می‌کنند، از سوی دیگر شرایط باشگاه آلومینیوم اراک را به لبه پرتگاه رسانده است. پرتگاهی که سقوط از آن شاید برای چندین سال مجالی به فوتبال اراک برای بازگشت ندهد .

در این شرایط متاسفانه شاهد بی‌توجهی مسئولان ارشد استان به این‌ ظرفیت ورزشی مهم هستیم .

استاندار مرکزی بعنوان نماینده عالی دولت در استان قبل از سفر رئیس جمهور در جمع ورزشکاران قول‌هایی داد و جامعه ورزش استان را امیدوار کرد. وی حتی از کم‌کاری استانداری در حوزه ورزش گفت و از جامعه ورزش عذرخواهی کرد که به دلیل درگیر شدن مسئولان به برخی اولویت ها که نیاز روز کشور در شرایط خاص شروع کار دولت بود، به مسائلی همچون ورزش آنگونه که باید توجه نشده و قول داد که این کم‌کاری جبران شود، اما همچنان از بهبود وضعیت ورزش در استان خبری نیست و نمونه بارز آن وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم به عنوان تنها نماینده استان مرکزی در لیگ دسته یک است. در واقع به نظر می‌رسد از گوشی شنوا برای شنیدن مشکلات ورزش استان خبری نیست. 

موضوع کم‌کاری در حوزه ورزش به مسئولین اجرایی استان ختم نمی‌شود و وضعیت از طرف نمایندگان مردم استان بویژه اراک در مجلس شورای اسلامی نیز به همین ترتیب است و به نظر می‌رسد آنها که زمانی آنهم در شرایط خوب ورزش استان مرکزی از ضعف ورزش استان می گفتند و خواهان تغییر و بهبود در شرایط موجود و حتی حضور نمایندگان استان در المپیک بودند، یا در شعارهای تبلیغاتی خود از لزوم ارتقاء شرایط ورزش استان می گفتند، امروز که اوضاع واقعا خوب نیست، از بین رفتن بخش مهمی از ورزش استان را به نظاره نشسته اند و خبری از اعتراض و پیگیری و جلسه و مذاکره نیست. 

با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا آغاز مسابقات لیگ دسته یک و وضعیت مبهم باشگاه آلومینیوم اراک برای حضور در فصل بعد مسابقات، به نظر می‌رسد اقدامی عاجل برای رسیدگی فوری به این موضوع وجود دارد تا وضعیت این باشگاه از ابهام خارج شود، در غیر اینصورت مسئولان باید پاسخگوی لطمات جبران ناپذیر بی توجهی به این موضوع مهم باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kba78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد رسمی پرسپولیس به مدافع آلومینیوم اراک
خبرگزاری فارس مدعی شد؛