تاریخ انتشار: 1395/11/18 12:02
کد خبر: 231073

هدیه برانکو به پرسپولیس: ساختار دفاعی منظم و منضبط

پرسپولیس برابر جدی‌ترین رقیب‌اش در مسیر قهرمانی هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا اثبات کند برای قرار گرفتن در رده نخست جدول لیگ برتر شایستگی‌های لازم را داشته است.
هدیه برانکو به پرسپولیس: ساختار دفاعی منظم و منضبط

حالا 20 بازی از لیگ شانزدهم می‌گذرد و قرمزهای تهران فقط 5 گل دریافت کرده‌اند. آماری خیره کننده با میانگین هر 4 بازی یک گل خورده. نکته‌ای که پرسپولیس را نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتر متمایز و تیم برانکو را به شانس اول قهرمانی تبدیل کرده است. پرسپولیس برابر تراکتورسازی برای ششمین بازی متوالی دروازه‌اش بسته باقی ماند تا رکورد بسته ماند دروازه بیرانوند به 540 دقیقه برسد. این بهترین رکورد سرخپوشان در لیگ شانزدهم و بهترین رکورد دفاعی است که یک تیم لیگ برتری تا پایان هفته بیستم به جا گذاشته.

نکته جالب توجه خط دفاع قرمزها، نظمی است که برانکو در آن ایجاد کرده. حتی در روزی که فرشاد احمدزاده برای اولین بار در سمت چپ خط دفاع قرار می‌گیرد باز هم اشتباه تاثیرگذاری از سوی مدافعان دیده نمی‌شود و آن‌ها کاملا هماهنگ با یکدیگر بازی را اداره می‌کنند تا یکی از قوی‌ترین خطوط هجومی لیگ، برابر سید جلال و دیگر مدافعان پرسپولیس کاری از پیش نبرد. حلقه گمشده پرسپولیس فصل قبل را، این فصل برانکو به آماده‌ترین شکل ممکن ساخته است تا کار ناتمامی که فصل قبل با بی‌نظمی و نابسامانی مدافعان و دروازبان به نتیجه نرسید، امسال پیش از پایان فصل به نتیجه برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36a7oe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس توقف ناپذیر و برد ششم

برانکو: می‌خواهم از این برد لذت ببرم
اخراج کامیابی نیا سرنوشت بود؛