تاریخ انتشار: 1395/09/22 21:03
کد خبر: 243421

اندر احوالات وضعیت نساجی/ خریدار جدید و حمایت از کادر فعلی!

مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی پیش از شروع فصل محمودفکری را به عنوان سرمربی تیم نساجی انتخاب کرد و با یارگیری هایی که این تیم داشت هواداران امیدوار بودند که مشکلات مالی این فصل برطرف شود اما همان هفته های اول بود که مهدی پرهام ساز فروش نساجی را به صدا در آورد.
اندر احوالات وضعیت نساجی/ خریدار جدید و حمایت از کادر فعلی!

به گزارش فرتاک ورزشی، مذاکره با چند خریدار هم ثمره ای نداشت تا حاصل این بی پولی ها تعطیلی تمرین و غیبت چند بازیکن در بازی حساس مقابل آلومینیوم اراک باشد.

تمامی این مسائل باعث شد تا درگیری بین محمود فکری و حامد ابراهیمی اوج بگیرد و در نهایت استعفای ابراهیمی از سمت مدیرعاملی این باشگاه  پس از ده روز توسط مهدی پرهام امضا شود.

پس از استعفای ابراهیمی بود که نساجی در سفرش به اراک به مشکلات مالی فراوان برخورد و در نهایت با بازیکنان جوان موفق شد به تساوی یک بر یک برسد.

البته این پایان کار نبود، هواداران نساجی از غیبت بازیکنان در این سفر دلخور بودند که فکری به پشتی از بازیکنان غایب مصاحبه های متعددی را انجام داد که خشم هواداران را برانگیخت.

تا اینکه در یکی از تمرینات هواداران به اعتراض از چند بازیکن شعار هایی را سر دادند که محمودفکری به همراه دستیاراول خود وحیدفاضلی تمرین را ترک کردند.

نساجی که با فکری با 21امتیاز در رتبه نهم جدول قرار داشت، مسگر ساروی را در دوبازی گذشته بر روی نیمکت خود می دید که حاصلش پیروزی خانگی سه بر صفر مقابل فولاد و تساوی مقابل راه آهن بود.

اما مهدی پرهام در مصاحبه اخیرش با ورزش سه اعلام کرد که هنوز استعفای محمودفکری را قبول نکرده و آخر هفته در این باره تصمیم گیری می کند که این حرف پرهام کمی عجیب است زیرا محمودفکری از دو بازی حساس تیم را ترک کرد و عدم تزریق پول به باشگاه توسط پرهام باعث ایجاد این مشکلات شده است.

البته فرماندار قائمشهر روز گذشته خبر از روی کار آمدن مالک جدیدی را اعلام کرد و باید دید در صورت خرید توسط مالک جدید موضع وی در خصوص مدیریت و کادرفنی این تیم چه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwaab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فکری فاش کرد؛ برخی لیدرها بازیکن پیشنهاد می‌دادند