تاریخ انتشار: 1403/03/27 11:43
کد خبر: 1277328

مهاجم سابق پرسپولیس، جیب سرخ‌ها را پر کرد

شهاب زاهدی طبق توافقی که با پرسپولیس داشت، مبلغ کامل رضایتنامه‌اش را به سرخ‌ها پرداخت کرد.
مهاجم سابق پرسپولیس، جیب سرخ‌ها را پر کرد

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که در نیم فصل از جمع این تیم جدا شده و راهی لیگ ژاپن و تیم فوکوکا شد مبلغ رضایتنامه‌اش را کاملا پرداخت کرد تا در این شرایط اقتصادی، بخشی از مشکلات تیم حل شود.

شهاب زاهدی که با هفت گل زده طی دوران کوتاه حضورش در جمع سرخپوشان، در نهایت در پنجره زمستانی ترجیح داد از این تیم جدا شود، طبق توافقی که با رضا درویش به عنوان مدیرعامل تیم داشت، ۱۰۰ هزار دلار به عنوان رضایتنامه‌اش به این باشگاه پرداخت کرد.

این مبلغ طی دو فقره چک به باشگاه ارائه شد تا این بازیکن رضایتنامه‌اش را دریافت کند. قسط اول این مبلغ در همان مقطع و بعد از جدایی شهاب زاهدی توسط او پرداخت شد و چک دوم نیز به مبلغ ۵۰هزار دلار نیز چندی پیش پاس شد تا باشگاه پرسپولیس از این جهت به درآمدزایی خوبی نیز دست یافته و ضمن پرداخت بخشی از دیون خود، قادر خواهد بود در بخش سقف قرارداد فصل آتی‌اش نیز روی آن حساب باز کند.

شهاب زاهدی که این روزها در لیگ ژاپن حضور دارد، بعد از چند فصل حضور در لیگ‌های اروپایی در تابستان فصل بیست و سوم به پرسپولیس بازگشته بود. با این حال مشکلات تیم و همچنین پیشنهاداتی که به وی ارائه شد باعث شد بار دیگر تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌ها بگیرد. با جدایی شهاب زاهدی این باشگاه ضمن اینکه توانست سقف قرارداد خود را کاهش دهد، از حیث درآمدزایی ۱۰۰ هزار دلاری بابت صدور رضایتنامه‌اش نیز سود برد و اکنون نیز در روزهایی که باشگاه درگیر پرداختی‌هاست، دریافت ۵۰ هزار دلاری از مبلغ رضایتنامه این بازیکن، می‌تواند بخش کوچکی از مشکلات تیم را حل کند تا شهاب زاهدی به این طریق و بعد از جدایی‌اش نیز برای سرخ‌ها سودآور باشد.

زاهدی در دیدار امروز تیمش برای دقایقی کوتاه به میدان رفت. این در حالیست که مهاجم ایرانی تیم فوکوکا بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت خود، در بازی قبلی موفق به ثبت دو گل شده بود تا آمار جالب توجهی در مدت زمان کوتاه حضورش در لیگ ژاپن از خود به جا بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gqdvw

آخرین اخبار