تاریخ انتشار: 1396/06/19 16:52
کد خبر: 183921

پیروزی اینتر بر اسپال/ نراتزوری بیخ گوش یووه

دیدار تیم های اینتر و اسپال لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 به سود اینتر خاتمه یافت تا نراتزوری موقتا با 9 امتیاز و به دلیل تفاضل گل پایین تر از یوونتوس در رده دوم قرار بگیرد.
پیروزی اینتر بر اسپال/ نراتزوری بیخ گوش یووه

 اینتر از هفته سوم سری آ در سن سیرو میزبان اسپال بود. تیم تازه راه یافته به دسته برتر فوتبال ایتالیا که از دو بازی قبلی خود 4 امتیاز دشت کرده بود.

اینتر نیز که 6 امتیازی بود برای رسیدن به یوونتوس، باید این بازی به ظاهر ساده را با برد پشت سر می گذاشت.

بازی با برتری میزبان شروع شد و اینتر آشکارا تمایل بیشتری برای گلزنی نشان می داد. اسپال نیز سعی در ارائه یک بازی بسته و دفاعی داشت. در نیمه اول با وجود برتری محسوس اینتر، شاهد خلق موقعیت های چندانی روی دروازه ها نبودیم.

اینتر دقیقه 27 به یک گل دست یافت که از روی نقطه پنالتی و توسط ایکاردی به ثمر رسید.

روی یک و دوی ایکاردی و ژوائو ماریو، ستاره پرتغالی درون محوطه جریمه با خطا متوقف شد و داور نیز اعلام پنالتی کرد تا ایکاردی، نراتزوری را پیش بیندازد.

نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

نیمه دوم را اسپال بهتر و شجاعانه تر آغاز کرد.

اینتر با وجود اینکه یک گل هرگز ذخیره مناسبی محسوب نمی شود، برای دقایقی در ابتدای نیمه دوم تحت تاثیر بازی خوب اسپال قرار گرفت و در ادامه نیز به شکلی بازی می کرد که خطرات قابل ذکری روی دروازه اسپال خلق نمی شد

دقیقه 77 بازی بود که اسکرینیار، با شوتی از 30 متری تیر دروازه اسپال را به لرزه در آورد تا جدی ترین موقعیت این نیمه را او خلق کرده باشد.

چند دقیقه بعد ایکاردی از روی خط محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما گلر اسپال درازکش توپ را مهار کرد. کاندروا هم دقیقه 84 فرصت خوبی را با درخشش گلر اسپال از دست داد.

اینتر که در دقایق پایانی بازی را در دست گرفته بود، توسط پریشیچ به یک گل دیگر نیز دست یافت.

دقیقه 87 بازی ایکاردی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد. مدافع اسپال با یک تکل توپ را از زیر پای ایکاردی دور کرد؛ اما توپ نزدیک به نقطه کرنر به دامبروزیو رسید. سانتر او را پریشیچ با یک ضربه سرضرب پای چپ بسیار تماشایی به طاق دروازه چسباند تا پیروزی اینتر تضمین شود.

در نهایت این بازی با برتری اینتر به اتمام رسید و نراتزوری همسایه یووه در صدر جدول شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbxxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش های  اینتر برای حفظ  ایوان پریشیچ