تاریخ انتشار: 1395/12/01 14:23
اختصاصی| شهاب کرمی در گفت وگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 228087

تلاش می‌کنم اعتماد برانکو را جلب کنم/ دوست ندارم کسی مصدوم شود تا جانشینش شوم/ با پرسپولیس هم قهرمان می شوم

شهاب کرمی آخرین خرید برانکو بود تا این بازیکن در نهایت به تیم مورد علاقه دوران کودکی اش بیایید.
تلاش می‌کنم اعتماد برانکو را جلب کنم/ دوست ندارم کسی مصدوم شود تا جانشینش شوم/ با پرسپولیس هم قهرمان می شوم

آخرین خرید برانکو هافبک دفاعی سابق  ملوان، فولاد و.. بود تا به جمع سرخپوشان اضافه شده و این تیم را در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراهی نماید.

شهاب کرمی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را با فولاد خوزستان در کارنامه فوتبالی خود دارد، آمده است تا با تیم مورد علاقه دوران کودکی خود به دومین قهرمانی خود در لیگ برتر دست یابد. این بازیکن با اخلاق پرسپولیس، بعد از پیوستن به سرخپوشان پایتخت هیچ گونه مصاحبه ای با رسانه ها نداشته و در اولین گفت و گوی اختصاصی خود به سوالات فرتاک ورزشی پاسخ داد که ماحصل این گفت و گو که قبل از سفر به عمان صورت گرفت را با هم می خوانیم.

 

فرتاک ورشی: آقای کرمی شما بعد از جدایی از ملوان یک نیم فصل را صبر کردیدتا به تیم محبوب دوران کودکی خودتان ملحق بشوید آیا پییشنهاد دیگری هم در ابتدای فصل داشتید؟

شهاب کرمی: من بعد از اتمام پایان خدمتم در ملوان همان ابتدای فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما بدلیل اینکه پرسپولیس تنها یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود داشت و مسئولین فنی این تیم در نقل و انتقالات بیشتر بدنبال خرید بازیکنی بودند که توانایی بازی در چند پست را داشته باشد، حساسیت زیادی در مورد خرید بازیکن و پر کردن لیست داشتند به همین دلیل نتوانستم به پرسپولیس بیایم..

 

shshsh

 

فرتاک ورزشی: در همان ابتدای فصل به جز پرسپولیس از تیم دیگری هم پیشنهاد داشتید یا منتظر بودید فرصت بازی در پرسپولیس فراهم بشود؟

شهاب کرمی: در ابتدای فصل به جز پرسپولیس از تیم های دیگر لیگ هم پیشنهاداتی بود از جمله سپاهان اصفهان و گسترش فولاد اما ترجیح دادم که از بین این تیم ها بهترین انتخاب را داشته باشم و طبیعتا پرسپولیس بهترین پیشنهاد برای بازی کردن به حساب می آمد بنابراین صبر کردم تا نیم فصل دوم قرارداد ببندم.

 

فرتاک ورزشی: شما زمانی که در فولاد بازی می کردید در یک مصاحبه گفته بودید که پرسپولیسی هستید، این مساله در پیوستن شما به پرسپولیس چقدر تاثیرگذار بود؟

شهاب کرمی: بله زمانی که در فولاد بازی می کردم و با این تیم قهرمان لیگ برتر شدم ودر همان زمان اعلام کردم که از دوران کودکی طرفدار پرسپولیسم و حتی در زمان مدیریت آقای سردار رویانیان هم پیشنهادی برای اضافه شدن به جمع سرخپوشان داشتم اما شرایط به نحوی بود که باید در فولاد می ماندم و در حال حاضر خوشحالم که موقیعت بازی کردن در پرسپولیس را بدست آورده ام.

 

فرتاک ورزشی: صحبت از زمان بازی شما در فولاد شد از آفای فرکی و بازی کردن زیر نظر ایشان در فولاد بگو و اینکه چقدر در پیشرفت شما تاثیر داشت؟

شهاب کرمی: بله حسین آقا زحمات زیادی را برای من متحمل شدند و 3 سال خیلی خوب را در کنارشان سپری نمودم و افتخاری بود که زیر نظر ایشان بازی کردم و خوشحالم که در نهایت جواب زحمات حسین اقا را با بدست آوردن یک جام قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی دادیم.

 

فرتاک ورزشی: از همبازی های شما در فولاد سروش رفیعی الان در پرسپولیس هست چقدر امیدوارید که دومین قهرمانی در لیگ را این بار با پرسپولیس کسب کنید؟

شهاب کرمی: بدون شک تمام تمرکزم و هدف ما کسب قهرمانی در لیگ برتر و حضوری قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا می باشد و مطمئن باشید که با همت و تلاش همه بچه ها و با یاری خداوند به این هدف خود خواهیم رسید و با تمرکز بالا هم در لیگ برتر و همین طور در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهیم کرد و شک نداشته باشید که به قهرمانی خواهیم رسید.

 

فرتاک ورزشی: شما دو هفته ای است که به پرسپولیس اضافه شده اید، نظرت در مورد برانکو و نحوه مربیگری و نوع تمریناتش چیست؟

شهاب کرمی: ایشان یک مربی باشخصیت و محترم و دوست داشتنی هستند و از نظر فنی هم که مشخص است جایگاه آقای برانکو در کجا می باشد و خیلی خوشحالم که می توانم زیرنظر ایشان آنهم در تیم بزرگی هم چون پرسپولیس بازی کنم  و امیدوارم که در ادامه فصل بتوانم پاسخ اعتماد برانکو را با بازی های خوب و موثر خودم بدهم و مطمئنا یکی از تاثیرگذارترین مربیانی هستند که تا به حال زیرنظرشان کار کرده ام.

 

فرتاک ورزشی: از تجربه اولین بازی برای پرسپولیس بگو بعد از مصدومیت ربیع خواه در مقابل سپاهان به میدان آمدی جو بازی و تماشاگران پرشمار پرسپولیس تجربه سختی بود؟

کرمی:به هرحال باتوجه به اینکه تیم بازی قبلی را باخته بود شرایط سخت بود و باخت در دربی به هرحال کار را از نظر روحی روانی سخت می کرد اما هدفمان کسب برد بود از آنجا که در ملوان و فولاد هم بازی های پر استرس و پر تماشاچی را تجربه کرده بودم بنابراین آشنایی با همچین جوی را داشتم و مهم کسب برتری در مقابل سپاهان بود که خوشبختانه به هدفمان رسیدیم.

 

فرتاک ورزشی: با چند نفر از بچه های تیم قبلا هم همبازی بودید و به نظر میرسد علی رغم اینکه دیر به تیم اضافه شدی با سایر بازیکنان تیم زود به هماهنگی برسید، درسته؟

شهاب کرمی: بله من در فولاد با سروش و محسن مسلمان و در زمان سربازی در ملوان با حسین ماهینی و صادق محرمی همبازی بودم ضمن اینکه در زمان بازی برای تیم ملی امید با بیرانوند و سامان نریمان جهان و فرشاد احمدزاده هم بازی کردم و مطمئنا این هماهنگی بین ما وجود دارد و مشکلی از این بابت نخواهد بود و به زودی در کنارهم به هماهنگی کامل خواهیم رسید.

 

_MG_7134

 

فرتاک ورزشی: برای بازی با نفت چهار بازیکن پرسپولیس محروم هستند چقدر امیدواری به ترکیب اصلی برسی و بازی کنی؟

شهاب کرمی: بله در این بازی چند بازیکن نداریم البته مصدومیت ربیع خواه برطرف شده و خوشبختانه مشکلی برای بازی ندارد ضمن اینکه امیدوارم برای هیچ کدام از باریکنان تیم مصدومیتی اتفاق نیفتد تا همه بازیکنان را به طور کامل در اختیار داشته باشیم .من هم تمام تلاش خودم را میکنم تا اگر لازم بود و با صلاحدید سرمربی تیم در ترکیب قرار بگیرم و بازی خوبی را به نمایش بگذارم.

 

فرتاک ورزشی: قرارداد شما با پرسپولیس یکسال و نیم ثبت شده است چقدر انگیزه داری که بجنگی و به ترکیب اصلی پرسپولیس برسی برخلاف بعضی از بازیکنان که نیمکت نشینی را تحمل نکردند وخیلی زود پرسپولیس را ترک کردند و رفتند؟

شهاب کرمی: کسی که زود ناامید بشود و برای هدفی که دارد تلاش نکند مطمئنا از پیش شکست خورده است من هرگز ناامید نمی شوم و می دانم به چه تیم بزرگی پا گذاشته ام و به امید خدا همه تلاشم را میکنم و حتما به هدفی که  مشخص کردم خواهم رسید و نگرانی برای این موضوع ندارم.

 

فرتاک ورزشی: اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را چطور پیش بینی می کنی؟

شهاب کرمی: الهلال حریف قدری خواهد بود و بازی سختی برای ما به حساب می اید چون اولین بازی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد اما ما با انگیزه زیادی در این بازی حاضر خواهیم شد و هدفمان این است که مانند لیگ برتر در لیک قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی را بدست بیاوریم.

 

فرتاک ورزشی: حرف آخر با هواداران پرسپولیس ؟

شهاب کرمی: خوشحالم که پرسپولیس را انتخاب کردم و به تیمی که از کودکی علاقه داشتم پیوستم قبلا هم در زمانی که برای تیم های دیگر بازی می کردم گفته بودم که پرسپولیسی ام، امیدوارم بازی های خوب و موثری را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم و امسال با قهرمانی در لیگ دل هوادران پرسپولیس را شاد کنیم..

 

گفتگو از: حسام نیک پی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ondov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومینوی وحشت در پرسپولیس

رفیعی در کدام پست به میدان می‌رود؟
چالش برانکو پس از اضافه شدن رفیعی؛