تاریخ انتشار: 1403/03/12 11:31
کد خبر: 1276445

گودبای پارتی لیگ؛ غیبت گلزنان بازی رفت در بازی‌های پرسپولیس و استقلال

استقلال و پرسپولیس درحالی هفته آخر به میدان می‌آیند که گلزنان بازی رفت را در بازی برگشت ندارند.
گودبای پارتی لیگ؛ غیبت گلزنان بازی رفت در بازی‌های پرسپولیس و استقلال

تنها ساعاتی تا شروع بازی‌های حساس هفته پایانی و تعیین تکلیف لیگ بیست و سوم باقی مانده و همه نگاه‌ها به بازی دو تیم بزرگ تهرانی و تعیین تکلیف جام قهرمانی است. پرسپولیس در صورت پیروزی قهرمان می‌شود و استقلال باید ببرد و منتظر لغزش قرمزها مقابل مس باشد.

اما یک وجه اشتراک و همزمان تفاوت جالب بین بازی دو تیم وجود دارد. استقلال دور رفت پیکان را دو بر یک در ورزشگاه آزادی شکست داد. آن روز آرمین سهرابیان و پیمان بابایی در نیمه دوم برای استقلال گل زدند و امیر شهیم در وقت‌های تلف شده بازی تک گل پیکان را زد.

شهیم در کل این فصل بازیکن ذخیره بود و دور برگشت هم تنها سه بار به عنوان جانشین فرصت بازی پیدا کرده است، جمعاً ۴۷ دقیقه و خیلی بعید است در این بازی حساس در ترکیب تیمش باشد.

اما سهرابیان که کل فصل مدافع محبوب و ثابت نکونام بود، در تمام هفته های اخیر مصدومیت و غیبت او خیلی روی تفکرات تاکتیکی نکونام تاثیر گذاشت. سهرابیان آخرین بار در هفته بیست و دوم مقابل مس بازی کرد و از آن به بعد غایب بزرگ استقلال بوده است، یعنی ۷ مسابقه که می تواند این بازی هم اضافه شود!

پیمان بابایی هم اگرچه بازیکن ذخیره است اما او هم مصدوم شده و مشخص نیست به این بازی می‌رسد یا نه تا بتواند همان چند دقیقه کوتاه به تیمش کمک کند. یعنی هر ۳ گلزن بازی رفت شانس کمی برای حضور در این مسابقه دارند.

اما ماجرا در مورد بازی پرسپولیس جالب‌تر است. بازی رفت در رفسنجان ۱-۱ مساوی تمام شد. ابتدا شهاب زاهدی در نیمه اول پرسپولیس را پیش انداخت و سپس لوسیانو پریرا در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

هر دو گلزن بازی رفت حالا دیگر پیراهن دو تیم را به تن ندارند! شیمبا در نقل و انتقالات زمستانی به اهواز و فولاد برگشت، شهاب زاهدی هم راهی لیگ ژاپن شد. به این ترتیب در این بازی، هر دو گلزن بازی رفت در مسابقه حساس امروز بطور قطع غایب هستند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe5gql

آخرین اخبار