تاریخ انتشار: 1395/10/07 20:49
خروجی‌های استقلال منوط به قطعیت ورودی‌ها؛
کد خبر: 239963

چرا فهرست خروجی‌های استقلال اعلام نشد

باشگاه استقلال تهران در حالی از سه بازیکن به عنوان اهداف این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی نام برده، که از فهرست خروجی صحبتی به میان نیامد.
چرا فهرست خروجی‌های استقلال اعلام نشد

نتایج ضعیف تیم استقلال تهران در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر و کنار رفتن از جام حذفی شرایط این تیم پر طرفدار را در حالت ویژه ای قرار داده است.

در جلسه ای که امروز با حضور علیرضا منصوریان، رضا افتخاری و نصرالله عبداللهی برگزار شد، سه بازیکن به عنوان اهداف مورد نظر استقلال در پنجره زمستانه معرفی شدند. این سه بازیکن ایمان مبعلی، رحیم زهیوی و سجادشهباززاده هستند، که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و باشگاه استقلال کار راحتی برای به خدمت گرفتن آن ها نخواهد داشت.

البته در پایان جلسه عصر امروز نامی از خروجی های باشگاه به زبان آورده نشد، تا این پیام را به همراه داشته باشد که مسئولان باشگاه استقلال به دنبال آغاز مذاکرات با بازیکنان موردنظر خود هستند.

به نظر می رسد باشگاه استقلال تا زمان قطعی نشدن فهرست ورودی اقدام به انتشار لیست خروجی خود نخواهد کرد، تا از ایجاد مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کند. در صورتی که آن ها نتوانند بازیکنان مورد نظر خود را متقاعد به حضور در این تیم کنند، منتشر کردن لیست خروجی می تواند ریسک بالایی برای آن ها به همراه داشته باشد. چراکه ممکن است بازیکنان خروجی بلافاصله تیم های جدید خود را انتخاب کنند و پر کردن جای خالی آن ها در مدت زمان کم فصل نقل و انتقالات معضل جدیدی برای باشگاه ایجاد کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oebjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی استقلالی ها/دو تیمی که فقط نامشان شبیه هم است