تاریخ انتشار: 1395/09/28 20:11
کد خبر: 242087

روگانی و اعتماد به نفسی که بدست آمد

یک نمایش بی نقص ― و این برای بار اول نیست!
روگانی و اعتماد به نفسی که بدست آمد

 دنیله روگانی دیگر شگفتی ساز نیست اما در عین حال فوق العاده تحسین برانگیز است. پختگی و کلاسی که برابر رم نشان داد و به ژکو ― بهترین گلزن لیگ ― اجازه ی نفس کشیدن نداد، باعث شد که نتوان از عملکردش چشم پوشی کرد.

 

بازی امشب برای اینکه قرارداد جدیدش با یووه تا سال 2021 را جشن بگیرد بهترین موقعیت بود، او در گفت و گوی پس از بازی به نکات مهم اشاره کرد:

 

انصافا هفته ی رویایی بود، از شهراورد تورین شروع شد و من از نمایش امشبم و 3 امتیاز بسیار ارزنده شادمانم. واقعا این بازی 6 امتیاز بود، این پیروزی به ما در آستانه ی سوپرکاپ در دوحه انرژی مضاعفی می دهد، جامی که می خواهیم به خانه بیاوریم.

 

روگانی هفته به هفته دارد ثابت می کند که چرا یکی از بهترین مدافعان لیگ است، او حالا بیشتر از قبل هم بازی می کند و این در تیمی که خط دفاع با شکوه BBC را دارد اصلا موضوع کم اهمیتی نیست:

 

    من به آنها نگاه می کنم و آنها بهترین الگوهایی هستند که من می توانم داشتم. اعتماد به نفسم با هر بازی افزایش می یابد چرا که هرچه بیشتر بازی کنید، بیشتر احساس اهمیت می کنید. فکر می کنم بیشتر از همه از نظر ذهنی پیشرفت کرده ام، چرا که از باشگاهی متفاوت و سبکی متفاوت در دفاع آمده ام، پس برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داشتم. حالا با شخصیت تر دفاع می کنم و در نتیجه عملکردم هم بهبود یافته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oe9xo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره ملی پوش راهی یوونتوس می شود؟