تاریخ انتشار: 1396/06/26 18:52
پیروزی برابر ملوان برای مس 9 امتیاز دارد؛
کد خبر: 182577

مس کرمان به دنبال برد ازلی در انزلی!

هواداران مس آنقدر در سال‌های گذشته نتایج پرنوسان از تیم خود دیده‌اند که بعد از شروع رویایی تیم این فصل خود در رقابت‌های لیگ یک، هنوز به تداوم این نتایج شک دارند و در عین خوشحالی از نتایج گذشته، آرزوی تداوم هرچه بیشتر آن را در ادامه راه دارند.
مس کرمان به دنبال برد ازلی در انزلی!

 آن‌ها بعد از سه بازی اول مس معتقد بودند که عیار تیم خود را در دو بازی برابر گل‌گهر سیرجان و ملوان انزلی که اولین پیچ دشوار مس کرمان در این فصل محسوب می‌شود بیشتر محک خواهند زد که پیروزی شیرین برابر گل‌گهر سبب شد که کرمانی‌ها بیش از پیش به تیم این فصل خود امید پیدا کنند.

اما حالا مس به خانی رسیده است که گذر از آن می‌تواند مس را رستم تمام قد نیم فصل اول کند... بازی دردسرساز همیشگی برای کرمانی‌ها که خاطرات خوش از آن بسیار کم دارند ولی کاملا امیدوارند که مس این فصل که نشان داده است در بردهای تاریخ‌ساز مهارت لازم را دارد، یک طلسم دیگر را در این فصل برای آن‌ها بشکند.

شاید نتیجه‌ی مساوی در انزلی هم برای کرمانی‌ها نتیجه‌ای خوب قلمداد شود اما امیدواری کرمانی‌ها به کسب هر سه امتیاز کامل این بازی برای تیم خود وقتی بیشتر می‌شود که در چهار بازی قبل برای آن‌ها اثبات شده است که تیم فوق‌العاده باهوشی دارند که در بازی‌های سخت این هوشیاری به طور کامل به مدد آن‌ها می‌آید.

تیمی که اصول دفاعی را خوب رعایت می‌کند، از حداقل موقعیت‌های گل خود حداکثر استفاده را می‌برد، بازیکنان جنگنده‌ای دارد که با غیرت تمام در زمین می‌دوند و نبردهای تن به تن را اصلا نمیبازند و مربی روی نیمکت که خیلی خوب می‌تواند نظم را به تیمش در دورن زمین منتقل کند.

همه‌ی این فاکتورهای در بازی‌های قبل در نهایت سبب این شد که مس در بالای جدول قرار بگیرد و اگر این موضوعات در بازی با انزلی نیز از سوی تیم مس در زمین پیاده شود، قطعا مس دست پر از زمین خارج خواهد شد.

در لیگ یک تیم‌هایی می‌توانند بالانشینی خود را تثبیت کنند که از نظر شخصیتی و روانی به خود باوری کامل برای صعود به لیگ برتر رسیده باشند و پیروزی تاریخ‌ساز مس در انزلی که می تواند به عنوان اولین برای این تیم ثبت شود، کاملا شخصیت و روحیه را به تیم احمد نخعی برای ادامه‌ی لیگ هدیه می‌کند.

هرچند بازی برابر تیم نادر دست‌نشان که در افت به سرمی‌برد و برای نرفتن به مرحله‌ی بحران برای امتیاز این بازی خانگی جان می‌دهد و همچنین بازی دشوار لب دریا برای تیم مرتفع زده‌ی مس دشوار است، اما توان تیم مس این فصل بسیار بیشتر از این حرف‌هاست تا بر این رقبا نیز غلیه کند و در نهایت یک نتیجه‌ی ماندگار را در انزلی کسب کند.

نویسنده: سعید قرائی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agmjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ملوان مس کرمان؛ رستگاری در شمال برای مدعیان!
دستنشان یا نخعی/ کدامیک بازی بزرگ هفته را می برد؟

مس کرمان به دنبال ثبت آماری جدید در انزلی
هرآنچه که باید درخصوص بازی ملوان و مس بدانید؛

طلسم مرداب انزلی برای مس شکسته می‌شود!
اوج هیجان هفته دوم در انزلی؛