تاریخ انتشار: 1395/12/26 00:16
اختصاصی| تنها آه و حسرتی باقی ماند؛
کد خبر: 222677

مرثیه ای بر فوتبال قائمشهر و نساجی در یک روز تلخ!

دیدار تیم های نساجی مازندران و خونه به خونه بابل در حالی با نتیجه یک بر یک مساوی بود بدلیل تنش در بین تماشاگران و دخالت نیروی انتظامی و از دست رفتن کنترل ورزشگاه نیمه تمام رها شد تا همه چیز به کمیته انضباطی کشیده شود.
مرثیه ای بر فوتبال قائمشهر و نساجی در یک روز تلخ!

به گزارش فرتاک ورزشی، این درگیری ها مصدومین زیادی هم بدنبال داشت تا در یک روز تلخ مرثیه ای برای فوتبال قائمشهر و نساجی خوانده شود چرا که آنها همه چیز را باختند.

کمیته انضباطی در رای اعلام شده، این تیم را جریمه نقدی کرد و هوادران را مقصر دانست و با اعلامش ضربه ای مهلک تر بر پیکره این باشگاه و هواداران پرشمارش وارد نمود و یک خبر بعد از اعلام نظر کمیته انضباطی بر روی خروجی سایت ها قرار گرفت مبنی بر اینکه یکی از هوادار بعد از شنیدن اعلام رای متاسفانه دچار سکته قلبی و در نهایت منجر به فوت او می شود.

این که فوتبال به بخش اعظم از زندگی مردم و بویژه فوتبالدوستان تبدیل شده است شکی وجود ندارد ولی آیا این فوتبال با تمام زیبایی هایش ارزش این را دارد که یک هوادار که تنها جرمش عاشق فوتبال و تیمش می باشد، بخاطر عشقش الان در زیر خروارها خاک بوده و یک خانواده و مصیبتی بالاتر یک جامعه ورزشی را دغدار کرده باشد؟!

نساجی که می توانست با حمایت مسئولین و هوادارانش الان بخت اول قهرمانی به لیگ برتر باشد، باید در غم از دست دادن یکی از هوادارانش عزادار بوده و لیگ برتر هم که دیگر وجود ندارد و تنها آه و حسرتی باقی ماند از یک روز تلخ برای فوتبال کشور بویژه قائمشهر و نساجی که امیدواریم دیگر شاهد این گونه اتفاقات در فوتبال نباشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5xov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لطفا بس کنید، این فوتبال کثیف را با خون ریزی کثیف تر نکنید
اختصاصی| یادداشت روز (حسین پنبه کار)؛

نساجی و درس عبرتی برای هوادارانش
اختصاصی| به بهانه رای کمیته انضباطی؛