تاریخ انتشار: 1403/04/05 08:53
ادعای عجیب رسانه الجزایری
کد خبر: 1277882

سرمربی جدید پرسپولیس حق بستن قرارداد ندارد!

در شرایطی که پرسپولیس به صورت رسمی از سرمربی جدید خود رونمایی کرده، ادعای عجیبی درخصوص او مطرح شده است.
سرمربی جدید پرسپولیس حق بستن قرارداد ندارد!

به گزارش فرتاک ورزشی

بالاخره شب گذشته و نه از طریق رسانه رسمی پرسپولیس بلکه به واسطه استوری‌های اسپانسر سرخ‌ها، تکلیف نیمکت این تیم مشخص شد و خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید این تیم روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.

صبح امروز نیز رسانه رسمی باشگاه خبر استخدام این سرمربی اسپانیایی را اعلام کرد ولی جست‌وجویی در رسانه‌های الجزایری نشان می‌دهد که ایجنت سابق این مربی، ادعای عجیبی را مطرح کرده است.

گاریدو که تا چند روز پیش سرمربی تیم اتحاد العاصمة الجزایر بود، در شرایطی با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است که هنوز باشگاه سابق این سرمربی، خبر جدایی او را به صورت رسمی منتشر نکرده و یک رسانه هم مدعی شده که بابت شکایت مدیر برنامه‌های گاریدو، او فعلا حق امضا قرارداد با تیم جدیدی ندارد.

در این خبر که دو روز پیش و توسط وب‌سایت الکورة الجزایر مطرح شده، آمده است که کمال سعیدیه، ایجنت قبلی خوان کارلوس گاریدو، بابت عدم دریافت حق‌الزحمه‌اش، از این سرمربی شکایت کرده چرا که گاریدو در طول فصل گذشته از پرداخت این مبلغ خودداری کرده بود.

الکورة الجزایر سپس به نقل از منابع خود نوشته است کمال سعیدیه همان فردی است که این سرمربی را به الجزایر آورده و پس از پایان قرارداد گاریدو با اتحاد العاصمة، این مدیر برنامه مجبور شده تا به فیفا شکایت کند. ادعای بزرگ این سایت آنجاست که مدعی شده تا زمانی که گاریدو وضعیت خود را با این مدیر برنامه حل نکند، نمی‌تواند در باشگاه دیگری کار کند.

البته به نظر نمی‌رسد که این موضوع مشکلی در راه امضا قرارداد گاریدو با پرسپولیس داشته باشد ولی به هر حال باید دید که ادعای این مدیربرنامه تا چه اندازه صحت دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmblne

آخرین اخبار