تاریخ انتشار: 1396/08/11 10:59
کد خبر: 175526

آغاز مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس

رئیس هیات سوارکاری شهرستان گنبدکاووس از آغاز مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس خبر داد و گفت: هفته نخست این مسابقات با شرکت 55 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می شود.
آغاز مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس

نوربردی توسلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: هفته نخست این مسابقات عصر امروز آغاز می شود و در آن 55 راس اسب در شش دور به رقابت می پردازند.

وی افزود: مسافت تمامی شش دور هفته اول مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس یک هزار متر است و مبلغ 654 میلیون و 500 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده در نظر گرفته شده است.

رئیس هیات سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در منطقه گفت: فردا جمعه نیز مسابقات اسبدوانی کورس در گنبدکاووس برگزار می شود.

وی افزود: به دلیل برنامه بازدید نمایندگان مجلس از میدان سوارکاری گنبدکاووس و مسابقات اسبدوانی، مسابقات فردا تحت عنوان هفته چهارم مسابقات اسبدوانی شهرستان آق قلا در گنبدکاووس برگزار می شود.

مسابقات اسبدوانی در گنبدکاووس از قدمت دیرینه برخوردار است و این مسابقات همه ساله معمولا در دو فصل پاییز و بهار با حضور انبوه مشتاقان ا ین ورزش اصیل منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xb8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار