تاریخ انتشار: 1403/05/12 17:48
کد خبر: 1281195

پورحمیدی بزودی در تمرینات تراکتور

با اعلام سرپرست مدیرعاملی تراکتور، حسین پورحمیدی به زودی در تمرینات این تیم حاضر می‌شود.
پورحمیدی بزودی در تمرینات تراکتور

پس از انتقال علیرضا بیرانوند به تراکتور اخبار مختلفی در خصوص احتمال جدایی حسین پورحمیدی از این تیم منتشر شد و شنیده می‌شد در شرایطی که پورحمیدی تمایل به جدایی از قطعی از تراکتور دارد، این باشگاه قصد فروش این بازیکن ندارد.

پورحمیدی که فصل گذشته به عنوان گلر شماره یک در ترکیب تراکتور به میدان می‌رفت، این فصل به حضور بیرانوند جایگاه خود را در این تیم از دست خواهد داد و به همین دلیل به دنبال جدایی از تیم سرخپوش تبریزی است.

سعید مظفری‌زاده امروز هم بار دیگر تاکید کرد که حسین پورحمیدی از تراکتور جدا نخواهد شد و به محض بازگشت اعضای این تیم از اردوی ترکیه، در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد.

او در پاسخ به اینکه آیا برای تصمیم‌گیری در خصوص جدایی پورحمیدی منتظر نتیجه پرونده علیرضا بیرانوند هستند، گفت : ارتباطی ندارد. آقای پورحمیدی دروازه‌بان تیم ماست و با ما قرارداد دارد. ایشان بازیکن بسیار‌خوب و باشخصیت تیم تراکتور است که جا دارد از تلاشش تشکر کنم.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور تاکید کرد: آقای پورحمیدی با ما هستند و به خاطر مسائلی که در خروج از کشور داشتند، در اردوی ترکیه حاضر نشدند. به محض اینکه تیم برگردد در تمرینات شرکت خواهند کرد و با ما خواهند بود‌‌.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7rjb

آخرین اخبار