تاریخ انتشار: 1403/05/15 20:22
کد خبر: 1281390

خداحافظی با متنی احساسی توسط مهاجم استقلال

پیمان بابایی خداحافظی احساسی با هواداران استقلال انجام داد.
خداحافظی با متنی احساسی توسط مهاجم استقلال

پیمان بابایی مهاجم فصل گذشته استقلال رسما از این تیم جدا شد و به تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پیوست، او در صفحه مجازی خود در اینستاگرام متن احساسی را منتشر کرد و با هواداران استقلال خداحافظی جالبی داشت.

او در دو فصلی که در استقلال حضور داشت 3 گل و 3 پاس گل در 44 مسابقه ثبت کرد و در نهایت در تابستان امسال از این تیم جدا شد، او در متن خداحافظی خود نوشت:

درود بر هواداران فهیم استقلال ایران، در دوسالی که افتخار حضور کنار شما رو داشتم , درس های زیادی گرفتم ؛هواداری یک مکتب. که باید سر کلاس درسش بشینی و از تشویقش کیف بکنی، از تنبیهش هم آزرده نشی و بیشتر یاد بگیری.

در فرصت اندکی که مجال بازی در زمین داشتم, از هیچ تلاشی فروگذار نکردم , شاهدش دست و سرو پایی بودن که بدون منت فدای اشک های آخر فصل شما در این مسیر , آنچه خارج از توان من بوده را به بزرگی خودتان بر من ببخشید که بعد اتمام فصل و نرسیدن به قهرمانی, دست هایم رمق نوشتن از نشدن ها و نرسیدن ها نداشت، حق هميشه سمت شماست و گوشتان از بهانه ها خسته».

امیدوارم ادامه مسیر رضایت و لبخند شما باشد که به قول حضرت سعدی "تو نه مغل آفتابی که حضور و غیبت افتد، دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی *

یک نام میماند و آن استقلال است, به امید دیدار برادر کوچکتان پیمان بابایی

2063831

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/renrvz

آخرین اخبار