تاریخ انتشار: 1403/04/23 22:13
کد خبر: 1279847

پدیده لیگ در رادار نکونام/ او سال قبل در یکقدمی پرسپولیس بود

آبی‌ها به دنبال جوان‌گرایی در خط هافبک خود هستند.
پدیده لیگ در رادار نکونام/ او سال قبل در یکقدمی پرسپولیس بود

به گزارش فرتاک ورزشی

مسئولان باشگاه استقلال در روزهای گذشته در شرایطی پیگیر جذب سامان فلاح و رامین رضاییان بوده‌اند که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که آبی‌پوشان پایتخت در کنار تلاش برای توافق با فلاح و رضاییان، به دنبال جذب هافبک جوان هوادار تهران هم هستند.

مهدی گودرزی ، گزینه مدنظر جواد نکونام برای تقویت خط هافبک استقلال است و این هافبک 20 ساله که فصل گذشته در رادار پرسپولیسی‌ها بود، حالا در آستانه پیوستن به استقلال است.

مهدی گودرزی فصل گذشته براساس آمار و ارقام، برترین هافبک تیم هوادار بود و در قامت سومین بازیکن برتر این تیم در فصل اخیر کار خود را به پایان برد. ۲ پاس گل در کارنامه گودرزی دیده می‌شود و این هافبک جوان و ۲۰ ساله توانایی بازی در پست هافبک دفاعی و هافبک میانی را دارد و گفته می‌شود استقلالی‌ها با توجه به مصدومیت مهدی مهدی‌پور، درصدد جذب گودرزی هستند. با وجود مذاکرات مثبت انجام شده با مهدی گودرزی، گفته می‌شود در صورت شکست در مذاکرات با این هافبک جوان، فرشید باقری اولویت بعدی جواد نکونام برای تقویت خط هافبک تیمش است که باید دید شرایط در روزهای آتی چگونه پیش می‌رود و از میان گودرزی و باقری کدامیک به استقلال می‌پیوندند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7egn

آخرین اخبار