تاریخ انتشار: 1403/05/02 21:43
کد خبر: 1280523

زلیکیچ: طلسم شکن یا ناکام دیگر در استقلال؟

آلمدین زلیکیچ، اولین بازیکن بوسنیایی در تاریخ استقلال، با چالش بزرگی برای اثبات خود در این تیم مدعی روبروست. او در حالی به جمع آبی‌پوشان پیوسته که سابقه درخشانی از هموطنان خود در ایران به جا نمانده است. آیا زلیکیچ می‌تواند طلسم ناکامی بازیکنان بوسنیایی را در استقلال بشکند و به ستاره جدید این تیم تبدیل شود؟
زلیکیچ: طلسم شکن یا ناکام دیگر در استقلال؟

به گزارش فرتاک ورزشی

آلمدین زلیکیچ، وینگر اهل بوسنی، هجدهمین بازیکن از این کشور است که در لیگ برتر ایران به میدان خواهد رفت. او اولین بازیکنی است که از بوسنی در باشگاه استقلال حضور پیدا می‌کند و امیدوار است که بتواند طلسم ناکامی هموطنان خود را در این تیم بشکند.

زلیکیچ با حواشی زیادی به استقلال پیوست و برخی معتقدند که او کیفیت لازم برای بازی در این تیم را ندارد. با این حال، او این فرصت را دارد که با عملکردی درخشان، نظر منتقدان را تغییر دهد و به یکی از مهره‌های کلیدی آبی‌پوشان تبدیل شود.

در تاریخ لیگ برتر ایران، بازیکنان بوسنیایی سابقه درخشانی از خود به جا نگذاشته‌اند. آلمیر تولیا، مارینکو ماچکیچ، آلن آودیچ، اینس مسانوویچ، نناد تیمکوف، فاروک احتیاریوچ، امیر اوباچا، ایوان ساورجست، فواد صالحویچ، تومسیلاو استانیچ، آلن باشیک، ملادن بارتولویچ، سمیر بکریچ، معمر سوراکا، راتکو دوجیکوویچ، سنیاد ایبرچیچ و سلمان کرپیچ از جمله بازیکنان بوسنیایی هستند که در تیم‌های ایرانی بازی کرده‌اند، اما هیچکدام نتوانستند به موفقیتی قابل توجه در استقلال دست پیدا کنند.

زلیکیچ این شانس را دارد تا با عملکردی متفاوت، این طلسم را بشکند و به اولین بازیکن تاثیرگذار اهل بوسنی در تاریخ استقلال تبدیل شود. او باید با تلاش و پشتکار فراوان، نظر کادرفنی و هواداران استقلال را جلب کند و ثابت کند که لیاقت حضور در این تیم را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7abb

آخرین اخبار