تاریخ انتشار: 1403/05/13 17:04
کد خبر: 1281268

رقابت سلمانی و احمدزاده برای پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس

بعد از سال‌ها رقابت در سپاهان، یاسین سلمانی و فرشاد احمدزاده حالا در پرسپولیس هم‌تیمی شده‌اند. این دو بازیکن که از دوستان صمیمی هم هستند، قرار است در خط حمله پرسپولیس خطرات زیادی را برای حریفان ایجاد کنند.
رقابت سلمانی و احمدزاده برای پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی

یاسین سلمانی و فرشاد احمدزاده، دو ستاره فوتبال ایران که سال‌ها در سپاهان اصفهان در کنار هم می‌درخشیدند، حالا با پیراهن پرسپولیس به میدان می‌آیند. این انتقال جنجالی، فصل جدیدی را در فوتبال ایران رقم زده و هواداران پرسپولیس را به وجد آورده است.

داستان آشنایی و دوستی سلمانی و احمدزاده به سال‌ها قبل برمی‌گردد. این دو بازیکن در تیم‌های پایه سپاهان با هم همبازی بودند و به سرعت به دوستان صمیمی تبدیل شدند. در تیم بزرگسالان سپاهان نیز این دو ستاره همواره درخشش چشمگیری داشتند و یکی از زوج‌های هجومی موفق فوتبال ایران به شمار می‌آمدند.

با انتقال سلمانی به پرسپولیس در فصل گذشته و پیوستن احمدزاده به این تیم در تابستان امسال، این دو دوست قدیمی دوباره در کنار هم قرار گرفته‌اند. جالب است بدانید که تلاش برای جذب همزمان این دو بازیکن توسط پرسپولیس در سال‌های گذشته نیز انجام شده بود اما به دلایل مختلف به نتیجه نرسیده بود.

حالا سلمانی و احمدزاده در پرسپولیس با انگیزه‌ای مضاعف به میدان می‌آیند تا بتوانند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند. این دو بازیکن با تکنیک بالا، سرعت و قدرت گلزنی بالا، می‌توانند خط حمله پرسپولیس را به یکی از هجومی‌ترین خطوط لیگ برتر تبدیل کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkvrmd

آخرین اخبار