تاریخ انتشار: 1403/03/07 15:15
کد خبر: 1276144

وینسیوس: گلزنی به آلمانی‌ها همیشه دشوار است

بازیکنان رئال مادرید درباره بازی پیشِ روی‌شان با بوروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهارنظر کردند.
وینسیوس: گلزنی به آلمانی‌ها همیشه دشوار است

وینسیوس جونیور که این فصل با به ثمر رساندن 23 گل و ثبت 11 پاس گل در 38 بازی یکی از عوامل اصلی قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و صعودش به فینال لیگ قهرمانان اروپا بوده است، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه رئال مادرید، گفت: من شروع سختی در فصل جاری داشتم، اما در ادامه زمان زیادی داشتم تا به فرم ایده‌آل برسم و آماده باشم. گلزنی مقابل تیم‌های آلمانی همیشه دشوار است، چون همیشه یارگیری نفر به نفر شدیدی انجام می‌دهند.

بال برزیلی رئال مادرید افزود: هرگز ترس از دست دادن توپ نداشته‌ام و این به من کمک می‌کند. من همیشه سعی‌ام را برای کمک به تیم می‌کنم و هرگز تسلیم نمی‌شوم. زمان همیشه سریع می‌گذرد، اما این هفته خیلی آرام در حال طی شدن است! بی‌صبرانه منتظر آغاز بازی فینال لیگ قهرمانان هستم. خیلی خوشحالم که در رئال مادرید بازی می‌کنم، امیدوارم شنبه بتوانیم قهرمان شویم.

فدریکو والورده هافبک اروگوئه‌ای رئال هم گفت: حضور در فینالی دیگر فوق‌العاده است و به آن خیلی افتخار می‌کنیم. تمامی اعضای خانواده‌ام از اروگوئه برای تماشای فینال آمده‌اند. این فصل خیلی خاص بوده است و خوشحالم که به تیم کمک می‌کنم. بابت اینکه کروس پس از بازی فینال از جمع ما جدا خواهد شد، خیلی ناراحتم. او کمک زیادی به ما در داخل و خارج از زمین کرد. همیشه قدردان تونی هستم.

تیبو کورتوا هم که بیشتر بازی‌های فصل جاری را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد، اما حالا در دسترس کارلو آنچلوتی است، اظهار داشت: برد شخصی من این است که حالا چهار بازی انجام داده‌‌ام و برای بازی فینال در اختیار کادر فنی هستم. مطمئن نبودم که در ماه مِی (ماه جاری میلادی) بتوانم به شرایط بازی برسم، به همین خاطر حالا خیلی خوشحالم.

دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید تصریح کرد: پیش از بازی با کادیس خیلی عصبی بودم، درست همانند دیدارمان با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان. بازی‌ با کادیس (اولین بازی‌اش از زمان رهایی از مصدومیت) اولین بازی‌ام در 9 ماه گذشته بود. سپس در بازی با آلاوس حس خیلی بهتری داشتم و باانگیزه بودم. در آن بازی گفتم که «من بازگشته‌ام». من برای بازگشت به شرایط بازی سخت تلاش کرده‌ام. خوشحالم که بخشی از تاریخ باشگاه رئال مادرید هستم.

وی درباره بازی شنبه هم اظهار داشت: مردم فکر می‌کنند که بازی با دورتموند آسان خواهد بود، اما آنها تیمی سرسخت هستند. ما برای کسب پیروزی باید در 200 درصد آمادگی باشیم.

رودیگر مدافع آلمانی رئال مادرید نیز گفت: من دوستان زیادی در دورتموند دارم، اما شغل من ایجاب می‌کند که برای پیروزی رئال مادرید تلاش کنم. ما در فرم و شکل خوبی هستیم و سعی می‌کنیم بیشتر از دورتموند گل بزنیم. ما دورتموند را دست‌کم نمی‌گیریم. ما شنبه برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

اورلین چوامنی هافبک فرانسوی کهکشانی‌ها هم که به دلیل مصدومیت دیدار فینال را از دست خواهد داد، اظهار داشت: حالا حس بهتری دارم و کم‌کم بهتر می‌شوم. ما این فصل مصدومان زیادی داشته‌ایم، اما ترکیب فوق‌العاده‌ای داریم. مهمترین چیز برای من کمک به تیم است، حتی اگر مصدوم باشم. درست است که نمی‌توانم در فینال بازی کنم، اما ما بازیکنان خوبی در ترکیب‌مان داریم. می‌خواستم در این فینال بازی کنم، اما اطمینان دارم که در سال‌های آینده در فینال‌های بیشتری بازی خواهم کرد. از اینکه در رئال مادرید هستم، حس فوق‌العاده‌ای دارم.

رودریگو بال برزیلی کهکشانی‌ها هم خاطر نشان کرد: این فصل، فصل دشواری بوده است. ما شنبه انتظار یک بازی سخت مقابل دورتموند را داریم، چون فینال لیگ قهرمانان است. گلی که این فصل مقابل منچسترسیتی زدم را دوست داشتم و لحظه خاصی بود.

تیم‌های بوروسیا دورتموند و رئال مادرید از ساعت 22:30 شنبه پیش رو (به وقت تهران) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم خواهند رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkvj5r

آخرین اخبار