تاریخ انتشار: 1403/04/10 16:13
کد خبر: 1279044

بازگشت هافبک خوش تکنیک اردبیلی بعد از مصدومیت

یگانه بدیعیان بعد از گذشتن دوران مصدومیت دوباره آماده حضور در میدان شده است.
بازگشت هافبک خوش تکنیک اردبیلی بعد از مصدومیت

به گزارش فرتاک ورزشی

یگانه بدیعیان ، هافبک اردبیلی ریزنقش و تکنیکی که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی نوجوانان را در کارنامه دارد ، بعد از مصدومیت شدیدی که ابتدای فصل گذشته رخ داد و ادامهٔ فصل را از دست داده بود بعد از درخشیدن در لیگ یک فوتسال بانوان با پیشنهادهایی از باشگاه های لیگ برتری  و لیگ یکی فوتبال و فوتسال روبرو شده است

در ادامه گفتگوی کوتاه با این هافبک تکنیکی و جوان را میخوانیم:

ابتدا خود را معرفی کنید

با سلام خدمت همهٔ مخاطبان رسانهٔ بزرگ فرتاک ورزشی ، یگانه بدیعیان هستم ، متولد 1384 ، از استان اردبیل دیار شهریار فوتبال ایران

چرا فوتبال؟

از سن یازده سالگی هم زمان با فوتبال رشتهٔ فری استایل و روپایی را به صورت حرفه ای دنبال می کردم و حتی رکورد روپایی را در یک دقیقه با دو پا و همچنین قهرمانی فری استایل در اردبیل را هم در کارنامه دارم و این آشنایی با توپ فوتبال مقدمه ای شد تا بتوانم با تشویق اطرافیانم فوتبال را انتخاب کنم و به صورت حرفه ای فوتبال را شروع کردم.

چه شد که به ارومیه رفتی ؟

با پیشنهادِ آقای یزدان رضائی و به همراه سودا حسن زاده ، زهرا جعفری و سوینج سلیمانی به ارومیه رفتم و تست دادم که توسط آقای جعفر علی نژاد و خانم افسانه هاشمی انتخاب شدم و در سن 16 سالگی برای همیاری ارومیه در لیگ برتر بازی کردم

دعوت به اردوی تیم ملی نوجوانان ؟

بعد از اینکه لیگ به اتمام رسید تمریناتم را جدی تر پیگیری کردم و با توجه به شرایطی که خانم آیناز غیایی مقدم درست کرده بودند و در تست گیری تیم ملی نوجوانان در استان اردبیل موفق شدم که خانم مهینی و خانم آزمون را برای دعوت کردنم متقاعد کنم.

رفتن لیگ پایین تر و در ادامه مصدومیت ؟

با توجه به منحل شدن تیم فوتبال همیاری ارومیه در دقیقه 90 متأسفانه من هم مثل خیلی از بازیکنان تیم نتوانستیم با تیمی لیگ برتری قرارداد امضا کنیم و مجبور بودیم تا نیم فصل صبر کنیم که با توجه به سن پایینم و با مشورت با مربیان عزیزم تصمیم گرفتم به لیگ های پایین تر بروم تا تجربه کسب کنم. این شد که به تیم فوتبال کارگران رشت رفتم و زیر نظر خانم میترا حسن پور و خانم سمیه روحی کارم را شروع کردم. همه چیز داشت خوب پیش می رفت تا اینکه هفته های ابتدایی لیگ یک بانوان مصدوم شدم و این مصدومیت متأسفانه باعث شد ادامهٔ لیگ را از دست بدهم.

انتخاب فوتسال چطور ؟

با توجه به اینکه مصدومیتم بعد از اتمام نقل و انتقالات فوتبال برطرف شده بود با پیشنهادی که از صدرای تهران « کشاورز » داشتم تصمیم گرفتم که برای بالا نگه داشتن آمادگی بدنی و برگشتن به شرایط بازی ، جواب مثبت بدهم و زیر نظر خانم سالم به فوتسال بروم که اتفاقا توانستیم تا فینال لیگ یک پیشروی کنیم که آنجا فینال را به چادر ملو واگذار کردیم.

در حال حاضر با چه تیمی تمرین میکنی؟

بعد از اتمام مسابقات فوتسال ، به صورت انفرادی تمرین میکنم

در فوتسال میمانی یا به فوتبال بر میگردی؟

دو پیشنهاد از لیگ برتر فوتسال دارم اما من تمام تلاشم را میکنم تا بتوانم دوباره در لیگ برتر فوتبال بازی کنم و فرصت پوشیدن لباس مقدس تیم ملی را داشته باشم.

و حرف آخر

اول از رسانهٔ خوب و پر مخاطب شما سپاسگزارم که این فرصت را به من و همه فوتبالیست های جوان می دهید که بهتر دیده شوند و تشکر ویژه ای میکنم از خانواده ام و تمام مربیانی که تا اینجای کار به من کمک کردند خصوصا خانم ها فاطمه مرادی ، هدیه حسن زاده ، مهناز شاهمرادی ، ستاره عبداللهی و هستی سهرابی فر که در روزهای سخت همیشه در کنار من بودند و خصوصا آقای مهدی شیخلووند که خیلی زیاد برای من زحمت کشیدند ، همچنین تشکر میکنم از خانم ها مریم آزمون و شادی مهینی که با دعوت کردن من به تیم ملی نوجوانان مسیر زندگی ام را تغییر دادند و در آخر تشکر ویژه ای هم میکنم از آقای یزدان رضائی که مشورت های خوب و درستش همیشه من را در مسیر پیشرفت درست نگه داشته. آرزویم سلامتی برای شما و همه ی زحمت کشان برای فوتبال بانوان است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkv5a5

آخرین اخبار