تاریخ انتشار: 1403/04/12 14:58
سرشناس، کارنامه‌دار و خارجی
کد خبر: 1279167

سرمربی تراکتور را نمی‌توانید حدس بزنید!

باشگاه تراکتور در روزهای آینده سرمربی خود را معرفی می‌کند.
سرمربی تراکتور را نمی‌توانید حدس بزنید!

به گزارش فرتاک ورزشی

چند ماه پیش باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی بعدی این تیم نام برد و حتی این مربی هم در گفتگویی اعلام کرد که به دنبال حل مشکلات شخصی جهت برعهده گرفتن هدایت تیم سرخپوش تبریزی است اما این اتفاق در نهایت رخ نداد تا باوجود علاقه دو طرف، استخدام یحیی در باشگاه تراکتور رخ ندهد.

پس از آن، محمدرضا زنوزی به دلیل حواشی و اتفاقات باشگاه تراکتور تصمیم به واگذاری سهام این باشگاه گرفت تا تراکتور برای حدود یک ماه در تعطیلی کامل قرار بگیرد. اما این هفته بعد از درخواست گروهی از هواداران تراکتور و همچنین عدم وصول پیشنهادی از سوی خریداران، زنوزی اعلام کرد که فعالیت باشگاه تراکتور فعلا از سر گرفته می‌شود.

از آن روز تا حالا، شایعات بسیار زیادی پیرامون آینده باشگاه تراکتور و نیمکت این تیم وجود داشته، اما همه چیز در حد همین گمانه‌زنی باقی مانده است. حالا اما به نظر می‌رسد مدیران باشگاه تراکتور در حال جمع‌بندی هستند تا تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند.

البته چند روز پیش تراکتور تا آستانه معرفی سرمربی خود نیز پیش رفت اما در لحظه آخر ناگهان معادلات بر هم خورد و یک موضوع، مانع از معرفی سرمربی این تیم شد.

پس از آن، باشگاه تراکتور با چند گزینه خارجی مذاکراتی را انجام داد و پیشنهادات خود را ارسال کرد تا سرمربی خود را از میان گزینه‌های خارجی انتخاب کند.

تراکتور تبریز

اگرچه هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست، اما احتمال اینکه سرمربی بعدی تراکتور خارجی باشد، بسیار بیشتر از ایرانی است.

همچنین شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که تراکتوری‌ها با چند سرمربی صحبت کردند که مخرج مشترک آنها ملیت غیر ایرانی، سرشناس‌بودن و کارنامه پربار مربیگری است.

البته هنوز مذاکرات طرفین به نتیجه نرسیده و باید به این موضوع اشاره کامل داشت که هیچ چیز نهایی نشده است. مسئولان تراکتور هم تمام تلاش خود را می‌کنند که موضوع انتخاب سرمربی را مخفیانه پیش ببرند و تاکنون در این راه به حدی موفق بودند که اسامی گزینه‌هایشان به بیرون درز نکرده است.

تراکتور بعد از بازگشت زنوزی و کسب سهمیه آسیا، با قدرت کاملی وارد نقل و انتقالات شده و امیدوار است در پایان پنجره برنده بازار لقب بگیرد و اسکواد مناسبی را برای رقابت با استقلال و پرسپولیس تهیه کند، به همین منظور آنها در گام نخست به دنبال استخدام یک سرمربی مناسب خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzrky6

آخرین اخبار