تاریخ انتشار: 1403/04/12 08:15
شجاعیان در لیست نکونام نیست
کد خبر: 1279143

جذب این بازیکن منتفی است/ استقلال برنامه‌ای برای او ندارد

باشگاه استقلال برنامه‌ای برای جذب داریوش شجاعیان ندارد.
جذب این بازیکن منتفی است/ استقلال برنامه‌ای برای او ندارد

به گزارش فرتاک ورزشی

آغاز فصل نقل و انتقالات با انتشار شایعات زیادی همراه است که در فوتبال ایران نیز این موضوع در خصوص دو تیم بزرگ پایتخت نمود بیشتری دارد. یکی از شایعاتی که طی روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به داریوش شجاعیان است.

این بازیکن که فصل قبل در ترکیب هوادار عملکرد خوبی داشت، به استقلال لینک شده بود. شجاعیان پیش از این و در چند مصاحبه، اعلام کرده بود که آرزو دارد یک بار دیگر فرصت حضور در لباس آبی‌های پایتخت را به دست بیاورد و بتواند در ترکیب این تیم بدرخشد.

شجاعیان ۳۲ ساله در فصل ۹۶-۹۷ از تیم گسترش فولاد به استقلال پیوست و در روزهای ابتدایی حضور در این تیم نیز توجه هواداران را به خود جلب کرد، اما دو بار پارگی رباط صلیبی در دو دیدار برابر ذوب‌آهن و سایپا باعث شد تا این بازیکن هرگز نتواند درخشش خود را ادامه دهد و از این تیم جدا شود.

در روزهای گذشته، انتشار استوری‌هایی از نزدیکان شجاعیان و تصاویر این بازیکن با لباس استقلال، شایعاتی را در خصوص احتمال بازگشت او به وجود آورد. حتی یکی از خبرگزاری‌ها نیز مدعی شد که این بازیکن مدنظر نکونام قرار داشته و احتمال بازگشتش وجود دارد.

با این حال، پیگیری‌های خبرنگار "ورزش سه" نشان می‌دهد که شجاعیان در لیست جواد نکونام قرار ندارد و اخبار مربوط به مذاکره آبی‌ها با این بازیکن و احتمال حضور دوباره او در استقلال صحت ندارد تا بدین ترتیب پرونده بازگشت او به این تیم بسته شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzrko6

آخرین اخبار