تاریخ انتشار: 1403/05/17 18:27
کد خبر: 1281491

امباپه در تمرینات؛ نخستین حضور در رئال مادرید

کیلیان امباپه، ستاره جدید رئال مادرید، امروز اولین تمرین خود را با این تیم در والدبباس انجام داد.
امباپه در تمرینات؛ نخستین حضور در رئال مادرید

این تمرین که در سالن بدنسازی و تحت نظارت آنتونیو پینتوس و کارلو آنچلوتی برگزار شد، فرصتی بود تا امباپه با هم‌تیمی‌های جدیدش آشنا شود.

در تصاویر منتشر شده توسط رئال مادرید، امباپه خوشحال و پرانرژی دیده می‌شود که با بازیکنانی مانند دنی کارواخال، فده والورده، جود بلینگام، ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی و فرلاند مندی ملاقات کرده است. این بازیکنان نیز پس از بازگشت از تور آمریکا به تیم ملحق شده‌اند.

یکی از نکات جالب این تمرین، رابطه خوب امباپه با جود بلینگام بود. این دو بازیکن در طول تمرینات با هم بودند و به نظر می‌رسد که به سرعت با هم رابطه خوبی پیدا کرده‌اند. امباپه همچنین با دنی کارواخال، کاپیتان تیم، و کارلو آنچلوتی، سرمربی خود، دقایقی صحبت کرد.

2064848 2064849 2064851 2064852

در حالی که این تنها اولین تمرین امباپه با رئال مادرید بود، اما او به خوبی در تیم جا افتاده و جو شادی در تیم حاکم است. اولین بازی رسمی امباپه برای رئال مادرید در سوپرجام اروپا مقابل آتالانتا خواهد بود که هفته آینده برگزار می‌شود.

با اینکه همچنان مشخص نیست که امباپه در ترکیب اصلی بازی برابر آتالانتا قرار خواهد گرفت یا روی نیمکت، اما منابع نزدیک به باشگاه از آمادگی بالای ستاره فرانسوی خبر داده‌اند و احتمال زیادی وجود دارد که این بازیکن در ترکیب ابتدایی کارلتو برای سوپرجام قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzrwpn

آخرین اخبار