تاریخ انتشار: 1403/05/28 11:00
کد خبر: 1282406

سد عربستانی مقابل درخشش اندونگ در استقلال؛ ITC صادر نمی‌شود

دیدیه اندونگ، هافبک جدید استقلال، به دلیل عدم صدور ITC از سوی باشگاه الریاض عربستان، نتوانست در بازی اول فصل آبی‌پوشان به میدان برود. این اتفاق، یک چالش جدی برای جواد نکونام و تیمش ایجاد کرده است.
سد عربستانی مقابل درخشش اندونگ در استقلال؛ ITC صادر نمی‌شود

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار باشگاه استقلال اینجا کلیک کنید

به گزارش فرتاک ورزشی؛ استقلال در آغاز فصل جدید با چالش بزرگی روبرو شده است. دیدیه اندونگ، هافبک جدید این تیم که با امیدهای فراوان به تهران آمده بود، به دلیل مشکلات اداری نتوانست در بازی اول فصل به میدان برود.

علت اصلی این مشکل، عدم همکاری باشگاه الریاض عربستان، تیم سابق اندونگ، در صدور ITC (مجوز بازی بین‌المللی) برای این بازیکن است. باشگاه سعودی که خواهان تمدید قرارداد با اندونگ بود، با درخواست استقلال برای صدور ITC مخالفت کرده و این کار را به تعویق انداخته است.

این اتفاق، نگرانی‌های زیادی را در بین هواداران استقلال ایجاد کرده است. جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان، نیز در این باره ابراز نارضایتی کرده و خواستار حل سریع این مشکل شده است. مسئولان باشگاه استقلال نیز تمام تلاش خود را برای دریافت ITC اندونگ به کار بسته‌اند و امیدوارند تا قبل از بازی بعدی تیم مقابل ملوان انزلی، این مشکل حل شود.

عدم حضور اندونگ در ترکیب استقلال، تأثیر زیادی بر ترکیب تیم و تاکتیک‌های جواد نکونام گذاشته است. این بازیکن با توجه به تجربه و توانایی‌های فنی خود، می‌تواند نقش مهمی در موفقیت استقلال داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbr8qv

آخرین اخبار