تاریخ انتشار: 1403/05/28 20:38
کد خبر: 1282434

تقابل امیری و اسماعیلی‌فر: دوئل جذاب در بازی پرسپولیس و تراکتور

در بازی حساس پرسپولیس و تراکتور، وحید امیری کاپیتان سرخپوشان در پست غیر تخصصی خود به مصاف دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست سابق پرسپولیس خواهد رفت. این دو بازیکن باتجربه در جدالی جذاب به دنبال اثبات توانایی‌های خود و کسب سه امتیاز برای تیمشان هستند.
تقابل امیری و اسماعیلی‌فر: دوئل جذاب در بازی پرسپولیس و تراکتور

به گزارش فرتاک ورزشی

وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس، در بازی حساس مقابل تراکتور در پست مدافع چپ به میدان خواهد رفت. این در حالی است که این پست تخصصی او نیست و او طی فصول گذشته به دلیل کمبود بازیکن در این پست، مجبور به بازی در این جایگاه شده است.

دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست سابق پرسپولیس که در این فصل به تراکتور پیوسته است، نیز در این بازی حضور خواهد داشت. اسماعیلی‌فر در بازی قبلی تیمش توانست با پاس گل عملکرد خوبی از خود نشان دهد و قطعاً به دنبال تکرار این موفقیت در بازی مقابل پرسپولیس خواهد بود.

تقابل امیری و اسماعیلی‌فر یکی از جذاب‌ترین دوئل‌های این بازی خواهد بود. امیری به عنوان کاپیتان پرسپولیس وظیفه سنگینی بر عهده دارد و باید از دروازه تیمش محافظت کند. از سوی دیگر، اسماعیلی‌فر نیز به دنبال اثبات توانایی‌های خود به هواداران پرسپولیس است.

این دو بازیکن در فصل گذشته در پرسپولیس همبازی بودند و به خوبی یکدیگر را می‌شناسند. تقابل آن‌ها می‌تواند بر نتیجه بازی تأثیرگذار باشد. امیری باید از تجربه خود برای مهار اسماعیلی‌فر استفاده کند و اسماعیلی‌فر نیز باید با استفاده از سرعت و تکنیک خود، از امیری عبور کند.

بازی پرسپولیس و تراکتور یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر است و انتظار می‌رود که این بازی با رقابت نزدیکی همراه باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbklk

آخرین اخبار