تاریخ انتشار: 1403/05/06 07:59
کد خبر: 1280742

تراکتور به سقف قرارداد پایبند است؛ ادعای ۷۰ میلیاردی ترابی تکذیب شد

مظفری‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، در واکنش به ادعای رضا درویش درباره قرارداد ۷۰ میلیاردی مهدی ترابی، این خبر را تکذیب کرد و تاکید کرد که باشگاه تراکتور به قوانین و مقررات فدراسیون فوتبال پایبند است.
تراکتور به سقف قرارداد پایبند است؛ ادعای ۷۰ میلیاردی ترابی تکذیب شد

به گزارش فرتاک ورزشی

در جلسه اخیر هیئت مدیره باشگاه تراکتور، مظفری‌زاده، مدیرعامل این باشگاه، به شایعات مطرح شده درباره قرارداد مهدی ترابی با این تیم واکنش نشان داد. وی با رد ادعای رضا درویش مبنی بر اینکه قرارداد ترابی با تراکتور ۷۰ میلیارد تومان است، اظهار داشت: "ما در باشگاه تراکتور به شدت به قوانین و مقررات فدراسیون فوتبال پایبند هستیم و سقف قرارداد تعیین شده را رعایت کرده‌ایم. ارقام اعلام شده درباره قرارداد ترابی صحت ندارد و تنها یک شایعه است."

مظفری‌زاده در ادامه افزود: "ما در باشگاه تراکتور تلاش می‌کنیم تا با جذب بازیکنان با کیفیت و رعایت قوانین مالی، تیمی قدرتمند برای حضور در رقابت‌های داخلی و آسیایی تشکیل دهیم. در این راستا، سقف قرارداد تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال را به عنوان یک خط قرمز تلقی می‌کنیم و از آن تخطی نخواهیم کرد."

با توجه به اینکه باشگاه تراکتور در فصل نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب چندین بازیکن با کیفیت شده است، شایعات درباره هزینه‌های بالای این باشگاه به شدت افزایش یافته است. اما مدیرعامل تراکتور با قاطعیت این شایعات را رد کرده و تأکید کرده است که باشگاه به تعهدات مالی خود پایبند است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/renvdz

آخرین اخبار