تاریخ انتشار: 1403/05/10 10:16
کد خبر: 1281017

شکست مذاکرات استقلال با بازیکن مدنظر؛ درخواست مالی گزاف

ذاکرات باشگاه استقلال با مهدی گودرزی، هافبک تیم هوادار، به دلیل درخواست مالی گزاف این بازیکن به بن‌بست خورده است. گودرزی که فصل گذشته قراردادی 500 میلیونی داشته، برای پیوستن به استقلال درخواست 10 میلیاردی کرده است.
شکست مذاکرات استقلال با بازیکن مدنظر؛ درخواست مالی گزاف

به گزارش فرتاک ورزشی

مذاکرات باشگاه استقلال با مهدی گودرزی، هافبک تیم هوادار، به دلیل درخواست مالی گزاف این بازیکن به بن‌بست خورده است. گودرزی که فصل گذشته با قراردادی 500 میلیونی برای هوادار توپ می‌زد، برای پیوستن به استقلال درخواست 10 میلیارد تومانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

باشگاه هوادار نیز برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن، مبلغ 10 میلیارد تومان تعیین کرده است. بدین ترتیب، برای جذب گودرزی، استقلال باید مبلغ هنگفتی معادل 20 میلیارد تومان هزینه کند. این رقم نجومی، باعث شده تا مدیران استقلال از ادامه مذاکرات با این بازیکن منصرف شوند.

علت درخواست بالای گودرزی

علت درخواست بالای گودرزی برای پیوستن به استقلال، مشخص نیست. برخی معتقدند که این بازیکن با توجه به عملکرد خوب خود در فصل گذشته، قصد دارد قرارداد خود را به شدت بهبود بخشد. برخی دیگر نیز معتقدند که عوامل دیگری مانند درخواست‌های مالی ایجنت او در این تصمیم‌گیری موثر بوده است.

پیامدهای این اتفاق برای استقلال

بن‌بست در مذاکرات با گودرزی، یک ضربه بزرگ برای استقلال محسوب می‌شود. این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت خط هافبک خود بود و گودرزی یکی از گزینه‌های اصلی آن‌ها به شمار می‌رفت. با توجه به درخواست مالی گزاف این بازیکن، استقلال باید به دنبال گزینه‌های جایگزین باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qemzvj

آخرین اخبار