تاریخ انتشار: 1403/05/13 19:47
کد خبر: 1281283

بازگشت اورونوف به تمرینات گروهی پرسپولیس

ستاره ازبک پرسپولیس اولین تمرین خود با این تیم را انجام داد.
بازگشت اورونوف به تمرینات گروهی پرسپولیس

اوستون اورونوف بعد از پایان فصل فوتبال ایران به اردوی تیم ملی کشورش پیوست و در بازی‌های مقدماتی جام جهانی شرکت کرد.بعد از آن مسابقات و با استراحتی بسیار کوتاه او در تمرینات تیم المپیک ازبکستان حاضر شد و در پاریس هم به میدان رفت.

اورونوف که از دو روز قبل، در اردوی تیمش حاضر بوده. امروز سرانجام اولین تمرین خود با تیم پرسپولیس را انجام داد و به نوعی این نقطه آغاز او برای شروع فصل تازه با سرخ‌ها بود.

اورونوف درحالی تمرینات جدی خود را آغاز کرده که احتمالا خسته‌ترین بازکین تیمش به حساب می‌آید اما باید دید شرایط بدنی او چگونه خواهد بود و تا شروع فصل تازه  در چه فرمی قرار دارد.

اورونوف در نیم‌فصل دوم لیگ بسیت‌وسوم، وینگر چپ اصلی تیم اوسمار بود و احتمالا خوان کارلوس گاریدو هم بازی‌های باکیفیت او را تماشا کرده و نسبت به این بازیکن شناختی نسبی دارد.

در بازی‌های اخیر پرسپولیس، این تیم در غیاب بازیکنان مصدومی مثل امید عالیشاه و سعید صادقی بدون وینگر چپ تخصصی به میدان رفته اما حالا بعد از بازگشت صادقی، اورونوف هم در اختیار مربی اسپانیایی است.

اورونوف در فاصله 12 روز مانده به بازی با ذوب‌آهن اولین تمرین خود با تیم را برگزار کرده و باید دید در این مسابقه در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت یا فصل را از روی نیمکت شروع می‌کند.اتفاقی که تاکنون در پرسپولیس برای او رخ نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqzjka

آخرین اخبار