تاریخ انتشار: 1403/05/07 09:22
کد خبر: 1280816

امیدواری های استقلال به جذب ستاره خارجی

گائل کاکوتا، بازیکن مدنظر استقلال، در بازی دوستانه آمینس برابر بولون آمریکا غایب بود.
امیدواری های استقلال به جذب ستاره خارجی

استقلال به دنبال جذب گائل کاکوتا، ستاره فرانسوی الاصل تیم آمینس است. بازیکنی که برای تمامی رده‌های پایه خروس‌ها بازی کرد ولی در نهایت تصمیم گرفت تا برای تیم ملی بزرگسالان کنگو به میدان برود.

استقلالی‌ها مذاکرات مثبتی با این بازیکن داشته‌اند و همه در انتظار اعلام رسمی خبر پیوستن کاکوتا به جمع شاگردان نکونام هستند. در فرانسه نیز نشانه‌های مثبتی از احتمال حضور این بازیکن در لباس آبی‌های پایتخت دیده می‌شود.

تیم فوتبال آمینس در دیداری دوستانه برابر بولون آمریکا به میدان رفت که این دیدار با تساوی 2 – 2 به پایان رسید. نکته مهم برای هواداران استقلال، غیبت گائل کاکوتا در این مسابقه بود.

وب‌سایت le11hdf فرانسه در این خصوص نوشته است:

علاوه بر گائل کاکوتا، که به‌دلیل مذاکرات با استقلال برای خروجش از تیم غایب بود، تیم آمیان در بازی آماده‌سازی خود مقابل بولون، دو بازیکن هجومی دیگر را نیز در اختیار نداشت.

طبق اطلاعاتی از Le11، گائل کاکوتا که در سه بازی دوستانه اخیر تیم آمینس غایب بوده، علت این موضوع، مصدومیت از ناحیه مچ پا اعلام شده است. اما در واقع، این بازیکن به منظور آماده‌سازی برای یک جدایی احتمالی محافظت می‌شود.

یک ماه مانده به شروع لیگ ۲ فرانسه، احتمال جدایی این بازیکن بازی‌ساز از تیم روز به روز بیشتر می‌شود. در حالی که باشگاه به دنبال تمامی گزینه‌های ممکن برای صرفه‌جویی اقتصادی است، بازیکن سابق لنس یکی از بازیکنانی است که به شدت به دنبال خروج از باشگاه است و ممکن است در روزهای آینده این مسئله حل شود.

گائل کاکوتا در شروع تمرینات حضور داشت و در اولین بازی تدارکاتی در تاریخ ۱۳ جولای مقابل چامبلی نیز شرکت کرد. در این بازی، شماره ۱۰ حتی یک بار توپ را به تیر دروازه زد. اما از آن زمان تاکنون؟ هیچ چیز. او چهارشنبه گذشته در بازی مقابل باشگاه بلژیکی رویال فرانس بورینز غایب بود و همچنین در بازی "تمرینی" مقابل والنسین در بعدازظهر شنبه نیز حضور نداشت.

چیزی که به صورت رسمی اعلام شده، غیبت او به دلیل درد در مچ پا است. اما واقعیت کمی پیچیده‌تر از این است. از چند روز پیش، مذاکراتی بین گائل کاکوتا، نمایندگان او و مدیریت باشگاه در مورد سومین جدایی او پس از جدایی‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ در حال انجام است. به همین دلیل، این بازیکن کنگویی حتی به اردوی تیم در توکه نرفته است. یک جلسه برای تصمیم‌گیری نهایی در ساعات آینده برنامه‌ریزی شده است. طبق اطلاعات ما، تصمیم نهایی تا سه‌شنبه اعلام خواهد شد. در صورت عدم توافق، او ممکن است به اردوی تیم بپیوندد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblvvd

آخرین اخبار